Opinie użytkownika (2)

Weszłam do salonu...
Weszłam do salonu optycznego, gdyż chciałam znaleźć odpowiednie dla siebie oprawki do okularów. Po wejściu zauważyłam, że w salonie jest bardzo dużo klientów i dość sporo personelu, który zajęty był swoją pracą. Ich obsługę oceniam nie zbyt dobrze, gdyż nikt z personelu nie miał dla mnie czasu bo zajmował się innym klientem. Dopiero gdy podeszłam do kasy i odczekałam swoje mogłam dowiedzieć się tego co mnie interesowało, a mianowicie jaki jest koszt wybranych przeze mnie oprawek z soczewkami z antyrefleksem.

Dorota_117

23.03.2009

Fielmann

Placówka

Szczecin, al. Wojska Polskiego 15

Nie zgadzam się (24)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w sklepie Monnari rozpoczęła się od miłego przywitania mnie przez ekspedientki. Następnie mogłam swobodnie przejrzeć asortyment znajdujący się w sklepie, gdyż personel nie był nachalny i dopiero po jakimś czasie zapytano mnie czy chciałabym aby mi w czymś doradzić. Ekspedientki były miłe, pomocne i kompetentne. W sklepie było schludnie, ubrania były poukładane, a z głośników leciała muzyka. Zauważyłam, że zależy im na obsłudze klienta co jest bardzo ważne w sklepach z wysokimi cenami.

Dorota_117

23.03.2009

monnari

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi