Opinie użytkownika (3)

Po wejściu do...
Po wejściu do hurtowni zastałam kolejki do kas. Średnio po 2/3 osoby. Ustawiłam się z moją roczną córeczką w jednej z kolejek, nastawiając się na spore czekanie. Na hali dwóch pracowników liczyło towar ( albo dostawa albo inwentaryzacja). Jeden z pracowników dostrzegł mnie z dzieckiem na ręku. Podszedł, przeprosił innych klientów i zaprosił mnie do wolnej kasy. Po kilku chwilach byłam już obsłużona a wiadra z zaprawą miałam zaniesione do samochodu. Taka obsługa powinna być wszędzie.

Dorota_301

24.09.2009

Hurtownia materiałów budowlanych

Placówka

Chodzież, Ofiar Gór Morzewskich

Nie zgadzam się (21)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu pralki. W sklepie było czysto i przyjemnie. Po chwili zwiedzania sklepu podeszła do mnie pani z obsługi. Przywitała mnie słowami dzień dobry, w czym mogę pomóc. Bardzo dokładnie i szczegółowo odpowiadała na moje pytania i wątpliwości. Pani zaprezentowała mi różne opcje i modele. Obsługa fachowa i kompetentna.

Dorota_301

24.09.2009

Mix electronics

Placówka

Chodzież, Małachowskiego 2

Nie zgadzam się (20)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Doroto. Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej pracy. Zapraszamy ponownie!
Po wejściu do...
Po wejściu do banku zauważyłam bardzo długa kolejkę do kas ( około 15 osób). Okazało się, że na 3 istniejące okienka działało tylko jedno. Nikt z obsługi nie zareagował na to. Ja musiałam stanąć w innej kolejce - do punktu obsługi klienta. Chciałam dowiedzieć się o możliwościach założenia konta osobistego. Gdy nadeszła moja kolej, pani z obsługi bardzo uprzejmie, z uśmiechem na ustach zaprosiła mnie do siebie, przywitała słowami dzień dobry, w czym mogę pomóc. Wyjaśniłam czym jestem zainteresowana. Wypytała mnie szczegółowo czego oczekuję i przedstawiła ofertę banku. Niestety problem polegał na tym, że całą informację przedstawiała mi pani ustnie, bez jakichkolwiek materiałów, ulotek. Na moje zapytanie, czy mogłabym otrzymać jakiekolwiek materiały, pani wspomniała coś o oszczędzaniu papieru i odesłała mnie na stronę internetową banku. Muszę wspomnieć jeszcze, że na biurku pani znajdował się kubek z niedopitą kawą.

Dorota_301

14.09.2009
Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi