Opinie użytkownika (2)

Wnętrze placówki jest...
Wnętrze placówki jest przestronne, są w nim wydzielone stanowiska oddzielone od siebie i od oczekujących w kolejce klientów szklanymi i niezbyt wysokimi ścianami. Daje to obsługiwanym klientom komfort, gdyż dzięki temu kolejny klient nie stoi tuż za plecami i nie może swobodnie wsłuchiwać się w rozmowę pracownika banku z aktualnie obsługiwanym klientem. W widocznych miejscach znajdują się czytelne informacje o aktualnych promocjach banku, oraz ulotki zawierające dane o oferowanych przez bank produktach. Na wprost wejścia do banku zostało umiejscowione stanowisko do obsługi klientów, którzy przyszli do banku wyłącznie w celu zapłacenia raty kredytu, niestety od dłuższego czasu stanowisko jest nieczynne a te obowiązki przejmuje inne stanowisko. Problem stanowi fakt iż poszczególne wydzielone miejsca pracy zostały stworzone w konkretnych celach co wywołuje pewien kłopot, np. gdy jest długa kolejka do stanowiska, które przyjmuje raty kredytów a przy innych stanowiskach nie ma petentów, personel nie reaguje na prośby klientów i nie obsługuje klientów z kolejki przy innych stanowiskach. Większość pracowników banku to osoby są miłe, uprzejme i kompetentne w zakresie obsługiwanych zagadnień.

Dorota_836

05.12.2011
Nie zgadzam się (0)
Hotel jak na...
Hotel jak na swój standard wygląda zadowalająco. Recepcjoniści to głównie ludzie młodzi, są zawsze mili i uśmiechnięci, szybko rozwiązują zgłoszone problemy . Pokoje są niezbyt duże, ale zapewniają wszystko co powinny: szafę, wieszak, krzesła, wygodne łóżko, świeżą pościel, lampki nocne, telefon, biurko, ulotki i foldery z ważnymi informacjami dla przyjezdnych w trzech językach: polskim, niemieckim i angielskim, telewizor, łazienkę z prysznicem i wc. Hotel oferuje klientom stałe łącze internetowe poprzez sieć bezprzewodową, niestety Internet jest niestabilny. Pokoje są zawsze czyste, jednak problem stanowi powtarzający się temat braku papieru toaletowego w pokoju. Restauracja hotelowa serwuje dania smaczne i świeże, obsługa jest bardzo mila i profesjonalna. Dużą zaletą hotelu jest bezpłatny parking dla gości hotelowych.

Dorota_836

05.12.2011

Hotel Górski

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi