Opinie użytkownika (5)

Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie w celu zakupu drzwi. Sklep bardzo przejrzyście i przestronnie zorganizowany. Od razu widać gdzie trzeba podejść po odpowiedni asortyment. Podeszłam do tej części sklepu w której znajdują się drzwi. Wybór towaru jest dość duży. Na początku zaczęłam sama oglądać drzwi które są wystawione. Nikt z obsługi nie podszedł do mnie a te osoby które były w pobliżu były tak jakby zajęte swoimi sprawami. Podeszłam do osoby przy kasie i zapytałam gdzie mogę uzyskać informacje odnośnie drzwi. Pani wskazała na osobę która była zajęta prezentacją towaru innemu klientowi. Poczekałam więc z boku aż pracownik będzie wolny. Niestety w międzyczasie podszedł inny klient i tak jakby wepchał się w kolejkę osób czekających na udzielenie informacji. Nie zareagowałam tylko poczekałam aż pracownik zakończy rozmowę z tym klientem. Wreszcie po ok 10 minutach udało mi się dotrzeć do osoby która zajmowała się udzielaniem informacji o drzwiach. Pracownik przedstawił mi ofertę ale nie do końca potrafił mi doradzić które drzwi powinnam kupić. Mówił że sama powinnam zdecydować które drzwi chcę. W przypadku tak niezdecydowanej osoby jak ja pracownik powinien wiedzieć co mi doradzić i uzasadnić ten wybór. Nie zdecydowałam się na zakup drzwi i podziękowałam za informację.

Edyta_42

05.11.2008

Merkury Market

Placówka

Mielec, Wolności 44B

Nie zgadzam się (24)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie odbyła sie w celu zalupu kurki zimowej. Sklep robi bardzo dobre wrażenie na kliencie. Wszystko bardzo dokładnie i przejrzyście poukładane. Od razu podchodzi do mnie osoba z obsługugi i pyta czy może w czymś pomóc. Ja dzekuję za pomoc ponieważ chcę się na początku sama rozejrzeć. Wszystkie ubrania i buty są poukładane według odpowidnich kategorii. Pytam osobę obsłujującą o kurki zimowe. Pani bardzo miło i z uśmiechem zaprasza mnie do miejsca gdzie jest regał z kurtkami zimowymi i pyta się jaką kurtkę ma mi pokazać. Mówię że najlepiej długą z kapturem w kolorze brązowym. Pani znaduje taką według mojego opisu ale niestety nie podoba mi się krój więc pytam czy nie ma innej kurtki według mojego opisu. Pani chwilę szuka i mówi że niestety nie ma ale prosi żebym jeszcze poszła piętro wyżej gdzie jest stoisko innej formy i tam zapytała u osoby obsługującej. Poszłm więc na to drugie stanowisko ale niestety, tam też nie było kurtki jakiej szukałam. Obsługa była bardzo miła i rzeczowa choć nikt ze sklepu nie zachęcił mnie do kupna tego co jest w asortymencie sklepu. Na duży plus muszę zaliczyć tak wyglad sklepu, rozmieszczenie asortymentu i podejście osób obsługujących do klienta. Natomiast na niewielki minus: nie do końca zadowalający asortyment oraz słabe marketingowe podejście do pracy obsługi sklepu.

Edyta_42

04.11.2008

Adidas

Placówka

Mielec, pisarka 1c

Nie zgadzam się (23)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie w celu zakupu butów zimowych. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez osobę przy kasie. Jedna z ekspedientek podeszła do mnie i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam że chcę kupić buty zimowe. Zaprowadziła mnie do regału, zapytała o rozmiar i szczegóły i poszukałą odpowiednie buty. Na moje pytania odpowiadała bez zastanawiania i wyczerpujaco. Orientowała się dobrze w bieżących trędach mody i w niewielkim stopniu w szczegółach wykonania poszczególnych butów. Miała problemy w przedstawieniem które elementy butów są wykonane ze skóry a które nie co powoduje obniżenie oceny. Przymierzyłam kilka par butów różnych marek. Nie zdecydowałam się na zakup. Ekspedienka bardzo miło zachęciłą do przemyślenia zakupu i zaprosiłą do ponownej wizyty. Obsługa sklepu jest bardzo miła i uśmiechnięta co wpływa w największym stopniu na moja pozytywną ocenę.

Edyta_42

29.10.2008

CCC

Placówka

Mielec, Sienkiewicza 12

Nie zgadzam się (32)
Wizyta w serwisie...
Wizyta w serwisie odbyła się w związku z problemem z samochodem marki Skoda. Rozmowa telefoniczna w celu ustalenia wizyty odbyła się bardzo pozytywnie. Przedstawiciel firmy przedstawił się i dokładnie umówiliśmy się na szybki termin naprawy. W umówionym terminie zjawiłam się punktualnie. Budynek salonu skody jest bardzo ładny i przyjemnie się w nim przebywa. Fiema oferuje kawę, plac zabaw dla dzieci i prasę do czytania. Pracownicy serwisu byli bardzo pomocni i po załatwieniu formalności wzięli samochód do warsztatu. Niestety po półtoragodzinnej naprawie nie udało się samochód doprowadzić do oczekiwanego stanu. Za zużyte materiały do czyszczenia musiałam zapłacić. Mechanik powiedział żebym wlała do paliwa środek czyszczący i czekała na ustąpienie objawów i po 2 tygodniach jak dalej bedą występować zgłosiła się ponownie. Niestety objawy nie ustąpiły. Zgłosiłam się do serwisu ponownie. Po godzinnym teście i wymianie podzespołów także nie udało się ustalić przyczyny nieprawidłowej pracy samochodu. Mechanik podejrzewał o uszkodzenie część której nie mieli na magazynie i aby sprawdzić i na darmo nie zamawiać drogiej części postanowił przełożyć ją do testów od innego samochodu który miał przyjechać do serwisu. Powiedział że zadzwoni do mnie jak tylko taki samochód się pojawi w serwisie. A póki co za zużyte materiały musiałam ponownie zapłacić. Za kilka dni otrzymałam telefon żeby pojawić się w serwisie. Po przełożeniu części z samochodu innego klienta okazało się że to nie ona jest uszkodzona. Mechanik sprawdził jeszcze raz wtryskiwacze które były sprawdzane podczas pierwszej wizyty i okazało się że wadliwy jest jeden z nich. Samochód został naprawiony.

Edyta_42

28.10.2008

Skoda

Placówka

Mielec, Wola Mielecka 592

Nie zgadzam się (37)
Bank tak na...
Bank tak na zewnątrz jak i zaraz po wejściu do środka robi bardzo dobre wrażenie na kliencie. Jest spokojnie czysto i miło. Pracownicy skupieni w jednym miejscu na końcu biura jakby mnie nie zauważyli. Dopiero po pewnej chwili ktoś mówi: "w czym mogę pomóc". Powiedziałam że chcę się dowiedzieć o ofercie kredytowej banku. Jedna z pracownic zaprosiła mnie do swojego biurka. Usiedliśmy i zaczęła się rozmowa. Na moje pytania Pani odpowiadała wyczerpująco starając się zachęcić do wzięcia kredytu i założenia rachunku ROR. Nie była nachala ale było widać zaangażowanie w zachęcenie mnie do skorzystania z oferty banku. Była miła i mówiła bardzo spokojnie. Wydrukowała mi symulacje kredytu na okresy o które poprosiłam oraz dała ulotki o ofercie banku. Nie dała mi niestety wizytówki tylko zapisała na kartce papieru nazwisko i numer telefonu do kontaktu. Nie miała przypiętego identyfikatora. Na ocenę dobrą zasługuje fakt, że część merytoryczna mojej wizyty była na dość wysokim poziomie natomiast dodatki z cyklu wizytówka i pierwszy mało zachęcający kontakt z pracownikami sprawia że ocena ta jest tylko na 2 poziomie.

Edyta_42

23.10.2008

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Mielec, Al. Niepodległosci 12

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi