Opinie użytkownika (2)

Korzystałam z myjni...
Korzystałam z myjni kilkukrotnie. Za każdym razem, mimo uprzednio umówionej na konkretną godzinę usługi, odbiór auta był opóźniony. Ostatnim razem, gdy korzystałam z usług mycia i wymiany opon na zimowe odebrałam auto, które nie było do końca wysprzątane - w schowku na kubki były okruchy, na dodatek tapicerka i dywaniki były wilgotne. Na sam koniec dowiedziałam się, że muszę zapłacić więcej niż uzgadniałam telefonicznie, a to z uwagi na wielkość auta (mimo, że przy telefonicznej rezerwacji godziny pytana byłam o markę i model pojazdu). W odpowiedzi na moje pytanie dotyczące podwyższenia ceny, otrzymałam odpowiedź, że szef tak zarządził. Uważam, że szef powinien obniżyć cenę z uwagi na 3 godzinne opóźnienie w odbiorze auta, co zmusiło mnie do zmiany planów, gdyż nie miałam możliwości dysponować swoim autem na czas.

Elżbieta_777

14.01.2016

Auto-Myjnia

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Menu bogate, również...
Menu bogate, również różnorodne cenowo, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje i posiłki dostępne zarówno gorące jak i zimne. Miejsce przyjazne pod względem wyglądu. Jedynie obsłudze brakuje uśmiechu i otwartego zachowania wobec klienta, mam tu na myśli sytuację zmiany stolika, kiedy to kelnerka zabroniła przesiadać się do nowego, jeszcze niesprzątniętego po gościach stolika do czasu, kiedy go wytrze z okruchów jedzenia po poprzednich gościach. Uważam, że mogła użyć innych słów i dodać do tego uśmiech, jednocześnie zmieniając odbiór sytuacji oczekiwania na sprzątnięcie stolika.

Elżbieta_777

14.01.2016

Tekstylia

Placówka

Gdańsk, Szeroka 121/122

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi