Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Z tym...
Rewelacyjnie. Z tym bankiem mam kontakt od kilku lat i jestem zadowolona, zawsze uzyskam odpowiedź na nurtujące mnie pytania, pracownicy są mili i profesjonalni.

Ewelina_1392

22.12.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem klientem...
Rewelacyjnie. Jestem klientem tego banku od kilku lat i jestem bardzo zadowolona, oczywiście jak wszystkie banki zmieniają zasady np opłaty za karty lub zmiany oprocentowania kredytów, ale myślę że w dzisiejszych czasach każdy bank robi podobni. Obsługa miła i profesjonalna zarówno na infolinii jak również w placówkach stacjonarnych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
20.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Dziękuję za zrozumienie co do zmian w taryfach opłat i prowizji. Cieszę się, że docenia Pani obsługę na infolinii i w placówkach. Ciągle pracujemy nad jakością obsługi i dostarczaniem pozytywnych doświadczeń naszym klientom. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Super. Wszystko przebiegało...
Super. Wszystko przebiegało tak jak powinno. Obsługa miła i profesjonalna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, pani chętnie proponowała dodatkowe produkty, ale nie była przy tym nachalna, polecam ten bank. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

13.06.2017

Calypso Fitness Club

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

13.06.2017

Apteka Gemini

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W decathlon...
Rewelacyjnie. W decathlon obsługa jest dobrze wyszkolona i zawsze uzyskuję odpowiedzi na moje pytania. Personel jest mały i profesjonalny.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1392

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi