Opinie użytkownika (2)

Personel pierwszy kłania...
Personel pierwszy kłania sie klientom. Uprzejme dziewczyny doradzają klientom, informują o możliwości zwrotu i wymianie towaru. W sklepie zawsze panuje nienaganny porządek. Sklep bardzo elastyczny byłam świadkiem jak personel zaproponował klientowi rabat na ubranie z nowej kolekcji ale lekko uszkodzone. Sama osobiście też zwróciłm do sklepu tunikę która posiadała maleńką dziurkę. Tunika została wymieniona na nowa mimo, że zdążyłam już oderwać metkę. Personel uczynił to ze szczerym uśmiechem. Szczerze polecam.

Gabriela_12

21.04.2010

Promod

Placówka

Bytom, J. Nowaka Jeziorańskiego 25

Nie zgadzam się (21)
Jako stała klientka...
Jako stała klientka korzystam z usług tego banku w którym postanowiłam skorzystać z podwyższenia kwoty limitu w rachunku. Podczas pierwszej wizyty w oddziale otrzymałam od doracy informację jakie dokumenty powinnam przedstawić aby móc skorzystać z takiej usługi. Po tygodniu z wymaganymi dokumentami czyli potwierdzeniami opłacenia składek zus chciałam zawnioskować o limit. Kolejnym razem jednak byłam już obsługiwana przez innego doradcę który zażyczył sobie dodatkowo książkę przychdów i rozchodów. Mam nadzieję, że przy okazji trzeciej wizyty kolejny doradca nie będzie kazał mi dostarczyć kolejnych dokumentów. Obsługa miła ale moim zdaniem niekompetentna.

Gabriela_12

21.04.2010

Credit Agricole

Placówka

Gliwice, ZWYCIĘSTWA 49

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi