Opinie użytkownika (5)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_184

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_184

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_184

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Sprzedawczynie są...
Dobrze. Sprzedawczynie są pomocne jeśli czegoś nie mogę znaleźć to chętnie to wskazują i kierują do odpowiedniego miejsca. Przestrzegają zasad kolejki, tzn. nie wpuszczają osób, które się "wpychają" przed inne. Są miłe i uprzejme.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gabriela_184

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Często sprzedawczynie...
Dobrze. Często sprzedawczynie są na sklepie układając towar i trzeba chwilę poczekać na obsługę. Przy poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru danego ubrania nie zawsze są pomocne. Sprawiają wrażenie nie zainteresowanych klientem.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Gabriela_184

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi