Opinie użytkownika (4)

Market na tej...
Market na tej ulicy jest jedynym z większych sklepów spożywczych w okolicy (centrum Katowic). I tutaj pierwsza wada - o każdej porze w tym sklepie panuje tłok. Dość często zdarza się, że trzeba czekać na koszyk. Na szczęście niewielu klientów korzysta z wózków, bo wówczas poruszanie po nim naprawdę byłoby trudne. Plusem jest dość duży asortyment, ceny przystępne, choć na jakieś specjalne promocje cenowe nie można liczyć. Obsługa w sklepie prawie niewidoczna, jedynie na kasach. Mały asortyment produktów chemii gospodarczej i kosmetyków a ich ceny wysokie. Plusem jest to, ze klient otrzymuje darmowe, ekologiczne torby foliowe.

Gloria

21.02.2010

Simply Market

Placówka

Katowice, Ligonia 21

Nie zgadzam się (22)
Tankowania dokonałam sama,...
Tankowania dokonałam sama, nie podszedł żaden z pracowników stacji, choć wiem, że na wielu stacjach Shella pracownicy tankują lub pomagają w tym. Nie jest to jednak zbyt duże utrudnienie, ponieważ z doświadczenia wiem, ze sama szybciej zatankuję samochód na stacji Shella (właściwie każdej z jakiej korzystam), niż w przypadku pomocy pracownika - pracownicy sprawiają wrażenie jakby im się nie spieszyło. Problemem podczas tego tankowania była obsługa przy kasie. Kiedy podeszłam żeby zapłacić była chyba 3 w kolejce, przede mną każda osoba, która chciała płacić kartą była proszona o to, żeby wypłacić pieniądze z bankomatu Euronet, który znajdował się na stacji. Niestety wcześniej dokonywano nieudanych prób zapłaty poprzez terminal, każda próba trwała kilka minut, obsługa wydłużała się, w między czasie podchodzili klienci, którzy wcześniej zostali wysłani do bankomatu i teraz chcieli być obsłużeni bez kolejki. Obsługa nie pomyślała, żeby uruchomić drugą kasę, tylko przy każdym kliencie ponawiane były próby zapłaty przez terminal. Ja zapłaciłam gotówką. Ponadto klienci, którzy zmuszeni byli skorzystać z bankomatu Euronetu mogli być narażeni na pobranie prowizji, ponieważ są przecież banki, które narzucają prowizję przy wypłacie z Euronetu, to samo w przypadku zapłaty kartą kredytową, kiedy to zawsze jest naliczana duża prowizja od transakcji gotówkowych. Obsługa stacji nie poradziła sobie w sytuacji nagłego problemu z terminalem. Gdy odjeżdżałam w kolejce do kasy stało 6-8 osób a na stację paliwową to wg. mnie dużo.

Gloria

19.02.2010

Shell

Placówka

Katowice, Mikołowska 23a

Nie zgadzam się (33)
Placówkę PZU odwiedziłam...
Placówkę PZU odwiedziłam w celu przedłużenia polisy OC na samochód, który kupiłam w miesiącu poprzedzającym. Wcześniej odbyłam już krótką wizytę w oddziale, ale tylko informacyjną - zostałam wówczas poinformowana bardzo szczegółowo o dokumentach jakie mam dostarczyć, co zrobić jeśli nie chciałabym przedłużać polisy. W trakcie drugiej wizyty zdecydowałam się przedłużyć polisę. Zapytano mnie o podstawowe dane niezbędne do tego, wszystko przebiegało w bardzo szybkim tempie, tak, jakby pracownikowi zależało, żeby szybciej skończyć obsługę klienta, a nie rzetelnie wykonać obowiązki, mimo, że nie było kolejki (ale był miły i uprzejmy). Pracownicy, którzy akurat nie obsługiwali klientów rozmawiali dość głośno ze sobą, komentowali sprawy nadgodzin, co było dość mało profesjonalne. Samo pomieszczenie sprawiało wrażenie mało przyjaznego, tak jakby panował bałagan (na biurkach, regałach za biurkami). Pracownik musiał kilka razy odchodzić od swojego stanowiska pracy, nie wiem dlaczego, być może musiał kserować jakieś dokumenty, co oznaczałoby, że nie miał wszystkich narzędzi pracy w zasięgu ręki. Pieniądze za polisę wpłaciłam na miejscu, otrzymałam polisę i wyszłam. Natomiast kilka dni po tym fakcie, otrzymałam pismo, że w związku z zakupem samochodu powinnam się zgłosić do PZU w celu przedłużenia polisy. Prawdopodobnie komunikacja między różnymi działami nie przebiega prawidłowo.

Gloria

24.09.2009

PZU

Placówka

Katowice, gen. J. Sowińskiego 46

Nie zgadzam się (18)
Z TUiR Hestia...
Z TUiR Hestia kontaktowałam się za pośrednictwem infolinii odnośnie szkody likiwdowanej z polisy AC. Kontakt był prosty, czas oczekiwania na połączenie krótki. Wszystkie dokumenty związane z likwidacją szkody można było przesłać drogą elektroniczną (skany), jedynie odnośnie niektórych dokumentów nie udzielono mi informacji, że należy dostarczyć oryginały - zostało to wyjaśnione dopiero w oficjalnym pismie o wypłacie odszkodowania (kwota odszkodowania została wypłacona po ok. 20 dniach) i dopiero teraz mogę rozpocząć procedurę ubiegania się o zwrot kosztów dodatkowych. Ze względu na szybką wypłatę odszkodowania jestem zadowolona z obsługi, natomiast gdybym nie kontaktowała się z TUiR Hestia z własnej inicjatywy, prawdopodobnie nie poinformowanoby mnie o tym, jakie dokumenty i w jakim terminie powinnam dostarczyć.

Gloria

17.06.2009

ERGO Hestia

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi