Opinie użytkownika (2)

2 listopada około...
2 listopada około godz. 16tej wszedłem do sklepu obuwniczego CCC mieszczącego się w centrum handlowym Marino we Wrocławiu. Jestem częstym bywalcem sklepów tej sieci i mam skalę porównawczą z innymi placówkami. Wizytę w CCC w "marino" będę pamiętał bardzo długo i z pewnością nie prędko znowu odwiedzę to miejsce. Dwie osoby obsługi (mężczyzna i kobieta) tak bardzo zajęte były rozmową ze sobą że nawet chyba nie spostrzegły że ktokolwiek wszedł do sklepu. Żadnego dzień dobry, żadnej reakcji... Kartony z butami znajdujące sie na regałach wyglądały jak po przejściu tornada. ŻADEN nie był wyrównany, krzywe stosy pudełek na których stały buty (kilka par walało sie po podłodze) sprawiały wrażenie jakbym był w second-handzie (potocznym lumpeksie). W całym sklepie znalazłem jeden pojemnik na śmieci - niestety przepełniony. Część męskiego obuwia, spakowana w pudełka (jeszcze nie wystawiona lub przygotowywana do wysyłki) zalegała bezładnie na podłodze uniemożliwiając klientom swobodny dostęp do wystawionego obuwia męskiego. Estetyka sklepu w tym dniu zniechęciła mnie do jakichkolwiek przymiarek i poszukiwań interesującego mnie obuwia w związku z czym nie miałem ochoty i możliwości zapoznania sie z poziomem obsługi, kompetencjami personelu, w związku z tym nie oceniam tychże wskaźników. Ogólnie w dniu dzisiejszym,duży minus...

Grzegorz_351

03.11.2009

CCC

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (26)
30/10/2009 około godz...
30/10/2009 około godz 17tej wszedłem do sklepu z odzieżą RAVEL mieszczącego się w pasażu grunwaldzkim we Wrocławiu. Pierwsze dobre wrażenie zrobił na mnie wystrój sklepu - ład i porządek na półkach z ciuchami (bluzki, swetry, koszulki itp wszystkie ładnie poskładane, a nie rzucone jak ma miejsce w innych sklepach tej branży). Ubrania znajdujące sie na wieszakach poukładane rodzajami a nie wymieszane ze sobą. Panie obsługujące przywitały mnie uprzejmym "dzień dobry". Po chwili oglądania asortymentu zostałem zapytany czy "w czymś można pomóc". Nie było to nachalne od razu po wejściu ale tez nie czekałem na "ofertę pomocy" zbyt długo. W moim odczuciu czas jaki miałem na "samodzielne" zakupy był wystarczający. Pani bardzo sprawnie pomogła mi odnaleźć interesujący mnie rozmiar i model spodni doskonale orientując się gdzie należy szukać danego towaru. Ogólnie panował idealny porządek na sklepie i w części gdzie znajdują się przymierzalnie. Uśmiechnięta i miła obsługa zdecydowanie umiliła mi zakupy...

Grzegorz_351

31.10.2009

Ravel

Placówka

Wrocław, Pasaż Grunwaldzki

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi