Data wizyty 10 października
Cel wizyty : otwarcie konta
Pierwsze Wrażenie :oddział zadbany schludny bez rozpraszaczy .Nowoczeny design i dobre oświetlenie.Stanowiska oznaczone klarownie.
Po wejściu zostałam przywitana przez Consierge Bankowego który przekierował mnie na własciwe stanowisko.
Czas oczekiwania na obsługę 5 minut pomimo większej liczby klientów.
- Obsługa doradcza uprzejma i kompetentna . Zadawane pytania z precyzją lecz zrozumiałe dla normalnego człowieka bez żargonu finansowego. Odpowiadała spokojnie na zadawane przeze mnie pytania jak otworzyć nowe konto .
- formalności :
Otwarcie konta trwało około 20 minut wraz z objaśnieniami jak się odnaleź w obsłudze internetowej oraz jak aktywować kartę kredytową do konta .
-Czystość i atmosfera
Oddział czysty , odpowiednia ilośc miejsc siedzących jak i również stolików . Przy wejściu płyn dezynfekujący a w toalecie dla klientów zachowana czystość .
- Ogólna ocena
Wizyta w banku przebiegła pomimo moich obaw , w bardzo przyjaznej i kompetentnej atmosferze . Byłam obsłużona szybko i dobrze. Doradczyni zgrabnie połączyła uprzejmość z kompetencją.
Ocena Końcowa 5/5
Do poprawy : mogłoby być więcej materiałów w formie drukowanej ale widać iż bank jest wrażliwy na ochronę planety więc można wybaczyć .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.