Opinie użytkownika (2)

Zakupy w tym...
Zakupy w tym sklepie robię bardzo często. Asortyment choć nie wyszukany jest zdecydowanie zadowalający. Produkty dobrze wyeksponowane i prawidłowo opisane, ceny na właściwych miejscach. Jedyne zastrzeżenia może budzić stoisko i wędlinami i serami. Nadmiar pokrojonych w plasterki wędlin i serów powoduje iż niektóre z gatunków zalegają zbyt długo i wyglądają na wyschnięte i nieestetyczne. Niestety taki wygląd zniechęca do zakupu wędlin i serów. Do napisania tej oceny skłonił mnie jednak inny fakt. W dniu obserwacji w jednej z alejek między regałami zauważyłem biegającą mysz. Konstrukcja regałów które są zabudowane do podłogi nie pozwoliła na schowanie się myszy przez co biegała ona po alejce przez dłuższy czas między nogami kupujacych.

Jarosław_173

15.02.2011

Kaufland

Placówka

Mława, Piłsudskiego 39A

Nie zgadzam się (5)
Dział windykacji telewizji...
Dział windykacji telewizji kablowej Vectra. Kontakt telefoniczny oraz meilowy. Delikatnie i miło poinformowano mnie o powstałej zaległości w opłacaniu miesięcznego abonamentu. Pracownica poprosiła o orientacyjny termin spłaty zobowiązania, gdyby nastąpił problem ze spłatą podała niezbędne informacje teleadresowe do działu windykacji celem ustalenia innej np. ratalnej formy uregolowania zaległości. Kontakt meilowy z działem windykacji zaowocował bardzo szybkim przesłaniem informacji o wysyłce pocztą proponowanego harmonogramu spłaty w ratach. W korespondencji pojawił sie błąd w numerze klienta. Błąd ten został zweryfikowany po rozmowie telefonicznej. Całośc kontaktu oceniam bardzo dobrze. Jedyny problem powstał z przyczyn niezaleznych tzn. zawiniła Poczta Polska

Jarosław_173

20.11.2009

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (73)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi