Opinie użytkownika (1)

12 maja 2025...
12 maja 2025 r. złożyłam na Epaka zlecenie nadania przesyłki, która została odebrana przez przewoźnika InPost następnego dnia. Waga i wymiary przesyłki zostały przeze mnie zadeklarowane na podstawie pomiarów dokonanych w chwili składania zamówienia na stronie. Po ponad miesiącu od wysyłki, 18.06 otrzymałam od ePaka wiadomość o naliczeniu dodatkowej opłaty za przekroczenie zadeklarowanych parametrów. Zgodnie z treścią przesłanej faktury - na kwotę 97,99 zł - waga zweryfikowana wynosiła: 36,11 kg, a nie 20 kg (ta waga była podana z dużą górkę, zwracałam komplet walizek, wg sprzedawcy ważą one około 11 kg). Natychmiast skontaktowałam się z obsługą klienta epaka i poinformowałam, że jest to niemożliwe, dołączając fakturę i screeny korespondencji ze sklepem, do którego zwracane były produkty. Poinformowano mnie, że waga została przypisana na podstawie zweryfikowanych wymiarów paczki (różniących się o ponad 20 cm) oraz że mogę złożyć reklamację. Reklamację złożyłam, następnie miała zostać ona przekazana do inPost. W czasie kiedy reklamacja była rozpatrywana, otrzymywałam ponaglenia dotyczące braku płatności, jednocześnie niemożliwe było dodzwonienie się do firmy Epaka, gdyż koniecznością było wpisanie nr zamówienia - każdorazowo po jego wpisaniu, połączenie było urywane. 30 czerwca 2025 r., podczas rozmowy telefonicznej z infolinią InPost, otrzymałam jednoznaczną informację, że podczas pierwszego pomiaru paczki wymiary zostały błędnie wprowadzone do systemu, jedna drugi pomiar dokonany na innym oddziale firmy, potwierdził rzeczywiste, poprawne wymiary paczki, zbliżone do zadeklarowanych przeze mnie, mieszczących się w limicie wagowo-wymiarowym opłaconej przeze mnie usługi, co oznacza, że naliczona dopłata była nieuzasadniona. Mimo to firma Epaka nadal upierała się przy swoim, informując że reklamacja jest w toku i że jej rozpatrywanie nie zwalnia mnie z obowiązku opłacenia faktury. Finalnie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i 08.07, czyli prawie 3 tygodnie od żłożenia reklamacji, otrzymałam AUTOMATYCZNĄ informację o pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji. Nikt z obsługi klienta tej firmy, mimo korespondencji mailowej, którą mieliśmy, nie wysilił się, by napisać choć jedno zdanie i przeprosić z powodu zaistniałej sytuacji. Błędy się zdarzają, firma jest pośrednikiem, najpewniej bazowała na podstawie niezaktualizowanych danych z pierwszego pomiaru, jednak sposób obsługi klienta skutecznie zraził mnie do korzystania z usług tej firmy w przyszłości i na pewno odradzam ich usługi innym. Zdążyłam się zapoznać z innymi opiniami na temat tej firmy i mimo wysokiej oceny, można znaleźć opis podobnych sytuacji innych klientów, co wskazywać może, że jest to jedna z praktyk tej firmy.

JoannaNiemirowska_itlz

14.07.2025

epaka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)