Opinie użytkownika (2)

Poniedziałek, 10ta rano,...
Poniedziałek, 10ta rano, kolejka 6 osób - rezugnuję i wracam po godzinie. Jestem pierwsza i jedyna w kolejce. Wchodzę do pierwszego pokoju, wita mnie młoda kobieta. Uśmiecha i zapasza do biurka - pyta w czym może pomóc. Biurko czyste, dokumenty poukładane - reszta biura również zadbana i czysta.Po krótkim przedstawieniu sprawy przeze mnie Pani natychmiast przechodzi do załatwiania mojego problemu, tłumaczy krok po kroku, proponuje kilka rozwiązań, doradza, dostaje ulotki i zrobioną przez Panią ściągawkę jak dokonać rejestracji na stronie www. Pomimo, że do pokoju co chwilę wchodzą inni interesanci i przeszkadzają kobieta grzecznie informuje gdzie mają się udać a mnie za każdym azem przeprasza.Ne widziałam ani kubka ani jedzenia.Tego samego dnia odwiedziałam jeszcze kilka innych urzędów i banków i muszę przyznać, że nikt nie wywarł na mnie tak pozytywnego warżenia jak obsługująca mnie Pani w PGNiG.

Joanna_2752

15.11.2013

PGNiG

Placówka

Stalowa Wola, 1go Sierpnia 30

Nie zgadzam się (0)
Wypłata gotówkowa w...
Wypłata gotówkowa w kasie: ul. Wojska Polskiego - sala operacyjna czysta, podłoga i stoliki bez kurzu;brak kolejki, 4 pracowników na sali operacyjnej, jedna kasa czynna, pozostałe osoby rozmawiają z kubkami w rękach. Podchodzę do kasy, czekam ok 20-30sek aż rozpocznie się obsługa ponieważ Pani zajęta jest rozmową z innymi pracownikami. Dzień dobry i proszę o wypłatę, operacja realizowana jest sprawnie i grzecznie, w boksie kasowym porządek oprócz widocznego kubka z kawą, drzwi od kasy nie zamknięte - zajęte przez pozostałe Panie z kubkami. Wypłata gotówkowa w kasie: ul. Wolności (Punkt przy Urzędzie Miasta):placówka przygotowana do obsługi przez dwie osoby, jest to moja trzecia wizyty w tej placówki i nie widziałam jeszcze dwóch osób obsługujących. Dwie osoby przede mną, czekam ok 5-6min. Dzień dobry i proszę o wypłatę, podczas obsługi Pani proponuje mi kartę kredytową i mówi zaletach i korzyściach, jednak zapytana o prowizję przy zleceniach stałych i prowizję za przelewy przez internet udziela dwóch sprzecznych informacji po czym stwierdza, że ona się tym na co dzień nie zajmuje "bo my tu wszystkiego nie wiemy". Długi czas oczekiwania na potwierdzenie wykonania operacji - podobno druga osoba musi potwierdzić wydruk - kilka prób połączenia telefonicznego, w konsekwencji zostaję poproszona o sprawdzenie sobie operacji w internecie. Pani grzeczna, schludnie ubrana, placówka czysta, w stojakach z ulotkami ład i porządek.

Joanna_2752

03.11.2013

PKO BP

Placówka

Stalowa Wola, Wojska Polskiego 4a

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry Pani Joanno, dziękujemy za przedstawioną opinię. Przyjrzymy się bliżej funkcjonowaniu opisanych przez Panią oddziałów. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi i kompetencje naszych pracowników spełniały oczekiwania Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi