Opinie użytkownika (1)

Pod względem nastawienia...
Pod względem nastawienia do klienta, obsługa salonu wykazuje duże chęci zainteresowania i pomocy, jednak niekiedy zdarzają się niedociągnięcia spowodowane pośpiechem. Klient może się poczuć mniej ważny, pomijany. Pomimo, iż salon nie jest zaopatrywany na bieżąco we wszystkie nowości (opóźnienia dostaw) pracownicy zawsze chętnie proponują zamówienie pożądanego towaru w jak najszybszym terminie, monitorując status złożonego zamówienia. Zauważam prawidłową ekspozycję towaru na pólkach, jak i stołach z nowościami, z aktualnymi informacjami o promocjach, choć książki i płyty nie zawsze znajduję we właściwym, przeznaczonym dla danej pozycji miejscu. Duża dbałość o oznaczenia na półkach (literówki, miejsca w rankingu, nowości, oznaczenia w obrębie działów), zmiany folderów, zmiany reklam na bramkach, plakatów przeprowadzane są na bieżąco. Zbyt duża ilość gadżetów przy niewielkim stanowisku kasowym (ulotki, elementy promocji) rozpraszająca uwagę klienta. Nieodpowiednie umiejscowienie punktu informacji dla klienta, w bliskiej odległości od kasy. Klienci często ustawiają się w kolejce do punktu INFO, sądząc, iż zostaną obsłużeni przy kasie, co niejednokrotnie powoduje ich poirytowanie, zdezorientowanie.

Joanna_362

08.05.2009

empik

Placówka

Krosno, legionów 17

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi