Opinie użytkownika (5)

Kiedy cofnę się...
Kiedy cofnę się pamięcią w ów dzień w którym dostałem ulotkę na ulicy Szerokiej w Toruniu nie byłem w stanie uwierzyć co czytam, a dokładniej pisząc, cytuje "płacąc stałą cenę (15 ZŁ) można jeść ile się chce". Będąc w porze obiadowej długo nie myśląc postanowiłem wypróbować ten lokal. Zbliżając się coraz bliżej celu było wiadome gdzie się kierować - doskonale rozwiązany przekaz informacji i oznaczona lokalizacja Bufeterii.Bufeteria urządzona w stylu piwnicznym na suficie i sianach odrestaurowana czerwona cegła nadająca spokojny klimat. Po wejściu do lokalu odrazu personel zajmuje się klientem mówiąc dosłownie: wskazuje wolny stolik, a jeżeli takiego nie ma potrafią z kulturą dosadzić do innego klienta tak aby było przyjemnie; natychmiast reagują na stawiane zamówienia; po prostu obchodzą się klientem jak z jajkiem. Jeżeli chodzi o menu jest bardzo długie i każdy wybierze coś dla siebie zaczynając od potraw wegetariańskich aż po obficie mięsne, jedzenie jest wciąż dokładane i ciepłe, zaraz po odejściu od stolika są one sprzątane i przygotowane dla kolejnego głodomora. Opisując ten lokal nie sposób opowiedzieć o pożegnaniu jakie tam się odbywa, tak samo jest to przeprowadzone jak powitanie tzn. personel odprowadza pod same drzwi i zaprasza ponownie.

Jocker

23.02.2011

Bufeteria Tartufo

Placówka

Toruń, Małe Garbary 5A

Nie zgadzam się (17)
Jako klient potrzebujący...
Jako klient potrzebujący wręcz natychmiastowo materiałów do renowacji nadwozia samochodu zdecydowałem się na zakup w sklepie internetowym. Po dokonaniu wyboru produktu wystarczyło kliknąć i tylko czekać na towar w domu. Muszę powiedzieć że reakcja sklepu i firmy kurierskiej na moje zamówienie była natychmiastowa już na drugi dzień w swoim domu miałem materiały do renowacji swojego auta. Dlatego za szybkość reakcji przyznaje plusa, jest jeden minus tego sklepu przed dokonaniem zakupu przymusowe jest się zarejestrowanie się co w niektórych przypadkach może spowodować duże opóźnienia w zamówieniach klientów.

Jocker

22.02.2011

polexpo.com.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (7)
Obserwacja dotyczy raczej...
Obserwacja dotyczy raczej konkretnej sytuacji jaka miała miejsce z moją osobą, a więc można powiedzieć że może dobrze się stało ze na mnie to trafiło.Chodzi mi tutaj akurat o jednego kuriera który w większości przypadków daje obraz na innych pracowników tej firmy(fili). Kiedy spodziewałem się przesyłki pobraniowej zamówionej w sklepie internetowym następnego dnia już miałem ją w progu drzwi po wypełnieniu wszystkich podpisów przyszła część finansowa i tu nagle zaskoczenie. Dając kurierowi nieodliczoną kwotę za przesyłkę twierdził, że nie będzie miał wydać dokładnie 4,10zł, po ustaleniach powiedział że po powrocie z obsłużonego rejonu przywiezie resztę pieniędzy. Czekałem dokładnie 4 dni aż szanowny kurier przywiezie obiecane pieniądze. Przywiózł dopiero po mojej telefonicznej interwencji w dziele obsługi klienta. Nic by się takiego nie stało ale kiedy ktoś coś obiecuje powinien dotrzymywać słowa a nie licząc na to że może się upiecze parę złoty dodatkowego napiwku. Bo co innego, gdybym sam dał mu tą resztę "na piwko"

Jocker

22.02.2011

GLS

Placówka

Piła, Towarowa 1

Nie zgadzam się (3)
Od niepamiętnych czasów...
Od niepamiętnych czasów kupuje w tej sieci swoje obuwie, czy na lato czy na zimę jest to dla mnie bez znaczenia, fakt są to buty jedno sezonowe jak dla mnie ale cóż cena idzie za jakością. Więc do rzeczy: cenowo sklep nie wymaga zbyt grubego portfela, ponieważ dla mało wymagającego klienta i dość z chudym portfelem jest wręcz najlepszy. Biorąc pod lupę obsługę, jest młoda, ambitna i "zagarnia" klientów do dalszych zakupów proponując produkty do nich komplementarne skracając tym samym obsługę, gdyż klient nie musi myśleć nad tym co jeszcze miał kupić. Następne zagadnienie nasuwające się na ten sklep jest fakt, że w dni o dużym ruchu klientów po prostu nie ma gdzie i jak się ruszyć i dopchać do jedynej w sklepie kasy. I tu minus mała powierzchnia i słabo wyposażony sklep jeżeli chodzi o kasę fiskalną.

Jocker

22.02.2011

Suma

Placówka

Człuchów, Królewska

Nie zgadzam się (2)
Jak na taki...
Jak na taki market przy małej konkurencyjności w centrum miasta to obsługa strasznie uboga. Jeżeli chodzi o szybkość obsługi to jest tragicznie, głównie idzie za tym ilość obsługiwanych bramek i szybkość rejestracji produktów na kasę fiskalna. Zatem pracownicy stoiska mięsnego niby chcą szybko obsłużyć klientów ale przy pomocy tylko dwóch wag jest to niewykonalne, także zbyt słabo wyposażone stoiska

Jocker

22.02.2011

POLOmarket

Placówka

Czarne, pl. Wolności 7

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi