W Biedronce zdarza mi się robić zakupy bardzo często. Obsługa na sali sprzedaży jest kompetentna i życzliwa, zawsze potrafi pomóc odszukać poszukiwanego produktu. Sklep jest zawsze zadbany i uporządkowany, nawet gdy pracownicy rozkładają na sklepie nowy towar, starają się, by nie robić zbyt dużego bałaganu i zamieszania. Etykiety cenowe są zawsze na miejscu i zgodne z ceną produktu. Promocyjne towary oznaczone są w sposób widoczny. Obsługa kasowa sympatyczna, powitano mnie i pożegnano.
Wygląd i estetyka sklepu jest bardzo dobra. Asortyment jest wyeksponowany dla klienta. Personel sklepu jest bardzo dobrze zorientowany w rozłożeniu asortymentu sklepu, potrafi pomóc. Organizacja i czas obsługi jest bardzo szybki i profesjonalny.
Ogólny wygląd sklepu jest dobry. Pomoc personalu na sklepie jest zauważalna. Pytając o jakiś produkt, zostałam odprowadzona do półki z poszukiwanym produktem. Jednak wygląd stoiska warzywnego daje trochę do myślenia. Panuje tam mały nie ład artystyczny. Wygląd cen i plakatów jest odstraszający, nie adekwatny do produktu, wycięty z innych kartek. Brakuje tam zmysłu estetycznego. Panują zbyt długie oczekiwanie przy stoisku warzywnym na obsługęe klienta.
Personel pomagający i miły w obsłudze klienta. Nie robią problemów ze zwrotem towaru.Jeśli jest długa kolejka przy kasie, ekspedienci szybko reagują i otwierają drugą kasę. W sklepie zauważalny jest szybki czas obsługi. Oferta bogata, ceny przystępne,a co najważniejsze miejsce towarów nie zmienia się, co ułatwia zakupy i oszczędza czas.
Udałam się do sklepu w celu zareklamowania spodni, zakupionych dnia poprzedniego. Obsługujący Pan, był bardzo miły i zaproponował wymianę towaru. Jednak na sklepie nie było rozmiaru, więc złożyłam pisemną reklamację. Wszystko przebiegło szybko i pomyślnie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.