Opinie użytkownika (1)

Personel sklepu nie...
Personel sklepu nie wykazuje zainteresowania klientem, nie potrafi poinformować, gdzie znajdują się podstawowe produkty spożywcze. Kasjerki nie odpowiadają 'dzień dobry' klientowi, okazują niezadowolenie, kiedy muszą sprawdzić cenę konkretnego produktu, czesto zdarza się, że w złości rzucają produktami, których cenę sprawdzą. Przy kasie trzeba czekać, aż kasjerka skończy rozmowę ze swoją koleżanką na tak zajmujący temat, jakim są tipsy. Asortyment sklepu również pozostawia wiele do życzenia, na półkach nie ma odpowiednio dużej ilości produktów, rozłożenie ich nie jest intuicyjne, trzeba długo szukać zanim znajdzie się poszukiwany przedmiot. Ceny wysokie, co dziwi tym bardziej, że w pobliżu Lewiatana znajduje się dużo tańsze Tesco. Wędliny nieświeże, często za szybę personel wykłada jeszcze zamrożone mięso. Wewnątrz sklep jest czysty, przez co rozumiem zmytą podłogę, ułożone produkty na półkach. Jednak całość nie zachęca do zakupu. Wystawiam negatywną opinię, ponieważ jestem bardzo niezadowolona z ich usług, a musiałam niestety często z nich korzystać.

Justyna_756

03.05.2010

Lewiatan

Placówka

Kraków, Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 15

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi