Opinie użytkownika (2)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinie operatora sieci T-mobile po długim oczekiwaniu połączył się ze mną Pan z głosu wydawał się młody i bardzo arogancki. po przedstawieniu problemu z którym dzwonie wypowiedź konsultanta mocno mnie zszokowała. "trzeba było płacić a nie teraz płakać że nie działa" odniosłam wrażenie że bardzo przeszkadzam Panu w pracy. Poprosiłam więc o przełączenie do innej osoby która zechce mi pomóc, niestety zostałam potraktowana czerwoną słuchawką. Moim zdaniem tacy pracownicy bardzo psują wizerunek operatora.

KINGA163

14.11.2022

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługiwał mnie szczupły...
Obsługiwał mnie szczupły brunet ok.180 wzrostu, z uśmiechem na twarzy przywitał mnie zaprosił do swojej kasy zaproponował promocyjne produkty, oraz polecił założenie aplikacji vitay przedstawiając korzyści z jej korzystania. Wizualnie sklep bardzo zadbany na pułkach były tylko niewielkie luki produktowe, sam porządek oceniam na bardzo dobry. Przyznaję tylko 4 gwiazdki z racji na drugiego Pana stojącego przy drugiej kasie który z grymasem na twarzy jak tylko mnie zobaczył przewrócił oczami i wyszedł na zaplecze.

KINGA163

14.11.2022

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi