Opinie użytkownika (2)

1)Majster Plus” jest...
1)Majster Plus” jest sklepem w którym można się zaopatrzyć w materiały wykończeniowe do domów lub mieszkań. Specjalnością sklepu „Majster Plus” jest sprzedaż paneli podłogowych, deski barlineckiej, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, listew przypodłogowych, paneli boazeryjnych i parapetów z PCV, karniszy, rolet oraz asortymenty potrzebne do pielęgnacji. 2)Kiedy wszedłem do sklepu akurat był tylko jeden klient, więc nie musiałem czekać w kolejce. 3)W sklepie Majster plus były dwie osoby obsługujące: dwóch mężczyzn. Osoby obsługujące były ubrane w jednakowe firmowe polary (koloru: czerwonego z logo firmy, nie posiadali identyfikatorów). 4)Sprzedawca bezpośrednio zauważył mnie po wejściu do sklepu i przywitał słowami: ,,Dzień dobry, W czym mogę Panu pomóc?” 5)Sklep składa się z jeden dużej hali, gdzie jest wystawiony cały asortyment sklepu i dwóch mniejszych pomieszczeń. 6)Sprzedawca cały czas zadawała mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.: - Czym jestem zainteresowany? Odpowiedziałem że interesują mnie panele na podłogę. - Czy mam już wybrany wzór paneli? - Jaki chcę wzór: deska czy klepka? - Czy interesują mnie wzory z drzew tradycyjnych czy egzotycznych? - Gdzie chcę kłaść panele? 7) Sprzedawca pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.: - Jaka grubość paneli mnie interesuje? - Jaka ma być ścieralność paneli? - Czy chcę aby były mniej widoczne łączenia? - Jakiej firmy chciałbym panele? - Czy potrzebuję z montażem czy bez? 8) Sprzedawca pokazał mi aktualne panele w promocji. 9) Sprzedawca pokazał mi panele odpowiadające moim wymogom. Zaproponował mi transport gratis oraz montaż. 10) Sprzedawca na sam koniec dał mi notkę z rozmowy, ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty. 11) Obsługiwał mnie mężczyzna. 12) Minus tego sklepu był taki, iż bardzo zimne jest to pomieszczenie. 13) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez sprzedawcę, gdyż był: kulturalny, kompetentny i bardzo pomocny.

Kamil_518

08.02.2011

Majster Plus

Placówka

Zambrów, Cmentarna

Nie zgadzam się (3)
Salon sprzedaży Era...
Salon sprzedaży Era na ul. Białostockiej w Zambrowie. 1)W punkcie sprzedaży byli klienci i wszystkie stanowiska obsługi były zajęte i musiałem chwile czasu poczekać w kolejce. 2)W salonie były dwie osoby obsługujące: kobieta i mężczyzna. 3)Konsultanci od razu zauważyli mnie i przywitali jak wszedłem do punktu. 4)Osoby obsługujące były jednakowo ubrane w ubrania służbowe, posiadali widoczne identyfikatory. 5)Gdy przyszła moja kolej konsultant obsługujący przywitał mnie ponownie, przedstawił się i zapytał: „W czym mogę Panu pomóc?” 6)Konsultant cały czas zadawał mi pytania przez cały przebieg rozmowy m.in.: -Jaką jestem zainteresowany ofertą: na firmę czy prywatnie. -Czy posiadam abonament w sieci Era. -Czy jestem zainteresowany ofertą z nowym telefonem. -Ile płace za rachunek. -Na jaki okres czasu chcę umowę. 7)Konsultant pytał mnie o moje oczekiwania, m.in.: -Jaką marka telefonu jestem zainteresowany. -Jaką kwotę chcę przeznaczyć na zakup telefonu. -Czy jestem zainteresowanym telefonem dotykowym czy standardowym. -Co mi jest potrzebne w telefonie (aparat, mp3, itp.) 8)Konsultant dobrał mi ofertę do moich potrzeb, zabronował mi trzy telefony komórkowe ich funkcje oraz zaproponował mi usługę dodatkową - Internet stacjonarny. 9)Konsultant na sam koniec dał mi ulotkę z ofertą, cennik oraz wizytówkę kontaktową, oraz podziękował i zaprosił do ponownej wizyty. 10)Obsługiwał mnie mężczyzna. 11) Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez konsultanta, gdyż był uprzejmy, zaangażowany i kompetentny.

Kamil_518

05.02.2011

T-Mobile

Placówka

Zambrów, białostocka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi