Opinie użytkownika (4)

Bardzo dobrze. Fachowa...
Bardzo dobrze. Fachowa informacja, profesjonalna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamila_313

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
14.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za pozytywną opinię. Robimy wszystko, aby zapewnić klientom profesjonalną obsługę. Zachęcam do rozmów z nami. Z pozdrowieniami, Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
zostal złożony wniosek...
zostal złożony wniosek o kartę kredytową online 24 listopada. Wg informacji na stronie mBanku poinien zgłosić siew ciągu tygodnia konsultant w sprawie złoonego wniosku. Niestety nikt sięnie zgłosił a już minoł tydziń. Nie została również wysłana żadna informacja na email. Jeżeli odrzucili wniosek powinni od razu poinformować, ale nic nie zostało przesłane. Zupełna ignorancja konsumenta.

Kamila_313

29.11.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, dziękuję za zamieszczenie opinii na portalu Jakość Obsługi. Z uwagą analizujemy spostrzeżenia naszych Klientów, chcąc wyeliminować wszelkie niedogodności. dzięki takim opiniom mamy szansę stale doskonalić jakość obsługi. Uprzejmie Panią informuję, że status złożonego wniosku może Pani się dowiedzieć na jakim etapie rozpatrywania jest Pani wniosek o kartę kredytową: http://www.mbank.pl/statuswniosku/ Jednocześnie zapraszam Panią do kontaktu z mLinią pod numerem telefonu 801 300 800 lub z telefonu komórkowego 42 6 300 800. Operator mLinii to kompetentny przedstawiciel mBanku, który odpowie na wszystkie Pani pytania i rozwieje wątpliwości związane z korzystaniem z naszych usług. Mam nadzieję, że opisany przez Panią incydent nie wpłynie niekorzystnie na Pani dalszą współprace z mBankiem.Pozdrawiam serdecznie, Magdalena Szoć mBank
sklep przestronny, duży...
sklep przestronny, duży asortyment. Bardzo duża liczba personelu co bardzo ułatwiło zakupy. Ogólnie sklep warty polecenia. Jedyny minus to pani przy kasie, nie wyłumaczyła zasad rabatu, zbyt zajęta romową z koleżanką, źle wprowadziła dane do komputera, żle wydrukowała fakturę co wydłużyło czas zakupów.

Kamila_313

29.11.2010

Grapil

Placówka

Piła, Ogińskiego

Nie zgadzam się (2)
Dziś miaałam ...
Dziś miaałam odebrać toar zapłacony w poniedzłek przelewem. Zgosiłam się w punkcie obsługi klienta gdie skierwano me do biura. tam musiałąm czekć aż sprawdzą przeew, po 15min wysłano mnie spowrotem do punktu ptem do magazynu i punktu.Kompletny brak organizacji, ganiają biednyh ludzi po sklepie.

Kamila_313

26.11.2010

NOMI

Placówka

Piła, Ogińskiego 33

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi