Opinie użytkownika (3)

Pomimo dużego tłumu...
Pomimo dużego tłumu i zamieszania przedświątecznego pracownik obsługi klienta poświęcił mi kilka minut razem ze mną wybierając płytę DVD z koncertem, doradzał mi, sprawdzał dostępność towarów i był bardzo pomocny. Minus przyznaję za bardzo długi czas oczekiwania przy kasie. Ale mogę to zrzucić na przedświąteczne szaleństwo zakupowe.

Kamila_69

19.02.2011

empik

Placówka

Raszyn, Plac Szwedzki 3

Nie zgadzam się (6)
Ponowne zawarcie polisy...
Ponowne zawarcie polisy ubezpieczeniowej mieszkania. Pomimo ponawianie zapytania o ubezpieczenie na życie agent nie podjął tematu. Stwierdził tylko, że jak podam konkretne dane (które miałam przy sobie, ale o nie nie poprosił) to może przygotować kalkulację. Nie dostałam też żadnego folderu reklamowego, informacji pisemnych na podstawie których mogłabym ocenić ofertę Hestii.

Kamila_69

09.02.2009

ERGO Hestia

Placówka

Pruszków, ul. Sprawiedliwości 2

Nie zgadzam się (19)
Firma, w której...
Firma, w której pracuje zleciła usługę dostarczenia przesyłki z Podkowy Leśnej do Kondratowic. Przesyłka pomimo wcześniejszej wysyłki zaginęła. W dniu 12.01 pracownik obsługi klienta w DPD poinformował mnie, że przesyłki nie dostarczono i nie wiadomo gdzie jest. Pomimo usilnej prośby i nalegań nie została ona odnaleziona. Pracownik ten sprawdził tylko w systemie, że przesyłki nie ma i nawet nie był skłonny skontaktować się z kurierem, który przesyłkę odbierał. Przesyłka odnalazła się na drugi dzień rano 30 km od miejsca dostarczenia. Namierzyliśmy ją sami dzwoniąc do DPD we Wrocławiu. Pomimo złożonej reklamacji DPD obciążyło nas nie tylko kosztem wysłania przesyłki, ale również jej zwrotem.

Kamila_69

02.02.2009

DPD Polska

Placówka

Warszawa, Mineralna 15

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi