Opinie użytkownika (4)

sklep czysty i...
sklep czysty i zadbany, zawsze świeży towar na półkach, szczególnie warte polecenia są owoce i warzywa. Jedyna irytująca rzecz to niezrozumiały system pracy kasjerek. Najczęściej działa tylko jedna kasa kiedy robi się kolejka, wzywają drugą kasjerkę. Wtedy zaczyna się polowanie klientów bo nigdy nie wiadomo którą kasę otworzą. Kasjerka rozładowuje ruch i znika na zapleczu po kilku minutach sytuacja się powtarza. Brakuje też niektórych znanych marek produktów.

Karol_232

12.04.2011

LIDL

Placówka

Trzebinia, Kościuszki 55

Nie zgadzam się (0)
Wstąpiłem poszukać kolumn...
Wstąpiłem poszukać kolumn stereo. Panowie dwaj, sklep pusty i mistrzostwa świata w piłce nożnej na lcd. Byli wyraźnie niezadowoleni z mojego przybycia, zaangażowania zero. Ulżyło im kiedy powiedziałem o swoich wymaganiach i okazało się, że nie mają takich głośników na stanie. Chciałem posłuchać kolumn, które były na stanie, ale dowiedziałem się że muszę zadzwonić i umówić się na odsłuch. Tłumaczenie że mam 50 km do Krakowa nie pomogło. Dwaj sprzedawcy nie byli w stanie podłączyć głośników, chociaż w sklepie nie było żadnych innych klientów.

Karol_232

18.06.2010

Top Hifi

Placówka

Kraków, Chodkiewicza 4

Nie zgadzam się (17)
Obserwacja dokonana przy...
Obserwacja dokonana przy okazji zakupu telewizora plazmowego. Po podłączeniu sprzętu w domu okazało się, że matryca ma wypalony znaczek telewizji N w prawym górnym rogu. Było go widać na jasnych tłach- przebijał się. Wtedy zorientowałem się, że zakupiłem sprzęt z ekspozycji. Próbowałem negocjować ze sklepem, ale panowie stwierdzili że sprzęt jest nowy i powinien być naprawiony w ramach gwarancji. Serwis Panasonic stwierdził, że usunie usterkę, ale według nich jest ona spowodowana złym eksploatowaniem sprzętu w sklepie (wielogodzinne wyświetlanie reklam telewizji N). Zadzwoniłem do sklepu z tą informacją, ale Panowie się wyparli twierdząc, że wiedzą o przypadłościach plazm i nie wyświetlają na nich stałych obrazów. Na szczęscie dla nie podpisałem wszystkich dokumentów przy zakupie na raty i Panowie ze sklepu dzwonili do mnie z prośbą o uzupełnienie braków. Wtedy skorzystałem z okazji i powiedziałem że przyjadę jak będzie telewizor na wymianę. ?Nie mieli wyjścia po kilku dniach telewizor czekał na mnie, kiedy go dbierałem widziałem palzmy wyświetlające reklamy telewizji N ;-)

Karol_232

11.06.2010

Mix electronics

Placówka

Trzebinia, UL.DŁUGA 125

Nie zgadzam się (19)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Karolu. Dziękujemy za cenną opinię. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Serdecznie zapraszamy!
umówiłem się z...
umówiłem się z rzeczoznawcą w warsztacie blacharskim, który miał likwidować szkodę. Rzeczoznawca przybył na czas, dokonał oględzin samochodu i stało się tak jak uprzedzali mnie pracownicy warsztatu. Gdyby nie to, że była możliwość w warsztacie rozebrania samochodu dokonano by oceny "na oko". Dodatkowo rzeczoznawca nie dostrzegł wszystkich usterek i były mu one wskazywane przez pracowników warsztatu.Po kilku dniach od oględzin zadzwonił do mnie pracownik PZU z prośbą o dosłanie oświadczenia z miejsca wypadku. Oświadczenie to dałem rzeczoznawcy, ale niestety po drodze gdzieś zaginęło. Po kilku dniach pracownicy PZU wyjaśnili sprawę i doszło do likwidacji szkody.

Karol_232

26.05.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi