Opinie użytkownika (3)

Jedno z moich...
Jedno z moich ulubionych miejsc, obsługa zawsze miła i do dyspozycji, nie ma kolejek, to na pewno skłania do częstych odwiedzin :)

Karolina_2300

15.11.2016

Parma

Placówka

Warszawa, Al. KEN 95

Nie zgadzam się (0)
Jako, że ten...
Jako, że ten bank jest jakieś 8 minut od mojego miejsca zamieszkania, bywałam tam kilka razy w tygodniu wcześniej, teraz rzadziej, ale zdarza mi się. Niestety na przestrzeni lat jedno sie nie zmieniło - kolejki. Nie zliczę ile razy musiałam obliczać czas przed pracą żeby tam swoje odstać, i wydaje się, że niewiele się zmieniło, chociaż jak podkreślam - bywam tam okazjonalnie z racji zmiany miasta. Obsługa nigdy nie była dla mnie nieuprzejma, więc jeżeli chodzi o jakość to nie mam nic do zarzucenia.

Karolina_2300

14.11.2016

PKO BP

Placówka

Lublin, Zana 32a

Nie zgadzam się (0)
14.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry Pani Karolino. Dziękujemy za sygnał. Podchodzimy do każdej sprawy Klienta indywidualnie oraz staramy się wypełniać swoją pracę rzetelnie. Pewne działania wymagają od doradców głębszego wdrożenia w temat. W zależności od tematyki sprawy zachęcamy również do korzystania z bankowości internetowej – iPKO oraz bankowości mobilnej – IKO. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o jakość obsługi to oceniam ją na dość wysokim poziomie, personel pomocny, chętnie odpowiada na wszystkie pytania. To co mi się nie podobało to pewna nachalność, co chwilę słyszałam pytanie "Czy mogę jakoś pomóc", natomiast wiem, że takie są standardy więc nie jest to "wina" konsultantek. Z pewnością bardziej zagubione osoby mogą czuć się zaopiekowane :). Nie miałam okazji sprawdzić w jakim stopniu panie orientują się w asortymencie gdyż przyszłam z gotową listą zakupów, mimo wszystko podejrzewam, że pod tym względem nie jest źle.

Karolina_2300

13.11.2016

Sephora

Placówka

Kraków, ul. Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi