Opinie użytkownika (5)

Dokonując oceny jakości...
Dokonując oceny jakości usługi Salonu Sieci Era zwróciłam uwagę na takie elementy jak obsługa klienta, wizerunek salonu oraz oznaczenia komunikacyjne sklepu. Jeżeli chodzi o obsługę klienta to jest ona na bardzo wysokim poziomie. Konsultanci odznaczają się bardzo wysoka kulturą osobistą, doradzają w kwestiach kluczowych, pomagają w załatwianiu formalności, posiadają szeroka wiedzę z zakresu usług które oferują. Sam wystrój salonu oraz jego oznaczenia ułatwiające poruszanie się wywarły na mnie duże wrażenie. Wszystko jest dokładnie opisane, oferty są dostępne w postaci katalogów i folderów. Dodatkowym ułatwieniem komunikacyjnym jest rozmieszczenie miejsc w których znajdują się konsultacji. Jakość obsługi Salonu Era oceniam bardzo wysoko.

Karolina_303

09.06.2009

T-Mobile

Placówka

Wrocław, Plac Solny 20

Nie zgadzam się (25)
Podczas dzisiejszej wizyty...
Podczas dzisiejszej wizyty w sklepie H&M, muszę przyznać wysoką ocenę jakości usług jakie oferuje ta firma. Swoja obserwacje rozpoczęłam od przyjrzenia się samej wystawie sklepu, ułożona na niej odzież była schludna oraz dokładnie oznaczona cenowo. W sklepie cały asortyment posiada odpowiednie oznaczenia, które są dla wszystkich czytelne. Odzież, która jest przeceniona jest jasno wydzielona na obszarze sklepu posiada metki (często odzież z wyprzedaży ich nie posiada lub są nie czytelne). Akcesoria są przejrzyście ułożone na pólkach oraz wieszakach. Personel jest przyjaźnie nastawiony dla klientów, doradza oraz pomaga, nie ma problemu z ewentualnymi zwrotami oraz wymianą asortymentu. Jakość obsługi sklepu H&M oceniam bardzo wysoko.

Karolina_303

09.06.2009

H&M

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (20)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie C&A zwróciłam uwagę na rozmieszczenie odzieży na terenie sklepu, która jest przeceniona. Otóż wieszaki z odzież znajdują się w różnych częściach sklepu, większość z nich nie posiada metek z ceną oraz jest uszkodzona w dużym stopniu (rzeczy są poplamione, porozrywane), tak, iż nie nadają się nawet na rzekomą przecenę. Część odzieży pozbawiona jest wieszaków i leży na innych rzeczach, bądź pod nimi, na posadzce. Tak jak wcześniej wspomniałam wieszaki znajdują się w rożnych częściach sklepu, jedna informacja o przecenie znajduje się na wystawie sklepu oraz dość małych ulotkach na samych wieszakach. Reasumując dość nisko oceniam jakość produktów sklepu

Karolina_303

04.06.2009

C&A

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (31)
Obserwacja dotyczyła przede...
Obserwacja dotyczyła przede wszystkim jakości obsługi klientów w Aptece. Personel wykazuję się dużą niekompetencją, polegająca na nieznajomości asortymentu apteki. Występują problemy z realizacją zamówień (zamówienia są realizowane z dużym opóźnieniem, lub są w ogóle nierealizowane). Pracownicy apteki nie udzielają informacji na temat tzw. zamienników lekarstw z powodu swojej niewiedzy na ten temat.

Karolina_303

02.06.2009

Euro Apteka

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego

Nie zgadzam się (34)
Moją obserwację chciałabym...
Moją obserwację chciałabym oprzeć na kilku ważnych aspektach. Po pierwsze jakości obsługi sklepu reserved, po drugie rozmieszczenia asortymentu na terenie sklepu. Jeżeli chodzi o obsługę to muszę przyznać, iż bardzo dużo czasu poświęca się na dokonanie reklamacji towaru, ekspedienci są niezorientowani, jak dokonać ewentualnego zwrotu towaru, maja problem z czynnościami dotyczącymi dokumentacji reklamacji. Ogólnie rzecz ujmując występują trudności w dokonywaniu tego typu czynności. Z kolei jeżeli chodzi o asortyment w sklepie to podczas mojej obserwacji, zauważyłam, iż zaraz za ladą znajduje się dość nieschludnie ułożona odzież oraz dodatki, które są metkowane i wykładane podczas wyprzedaży. Część rzeczy nie posiada metek z cenami. Reasumując sklep w którym dokonałam obserwacji dość niekorzystnie prezentuje się w oczach potencjalnych klientów, nie dba o swój wizerunek.

Karolina_303

02.06.2009

Reserved

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi