Opinie użytkownika (2)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się po odbiór telefonu, który był w serwisie. Po wejściu do punktu pracownicy spojrzeli na mnie i powrócili do swoich czynności. Nie usłyszałam od nikogo nawet "dzień dobry". Nikt nie zapytał mnie w czym mogą mi pomóc. Sama poszukałam odpowiedniego stanowiska do którego musiałam się udać (po nazwie firmy tel). Przy biurku siedział pan, który pisał sobie coś na komputerze i podeszłam JA i mu przeszkodziłam (takie odniosłam wrażenie). Powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam mimo że Pan nie pytał. Podał mi mój naprawiony telefon i wrócił znowu do "grzebania" w komputerze. Nie powiedział czy telefon jest naprawiony, nie zaproponował że może go sprawdzimy. Kompletnie nic. Standard obsługi klienta jest TAM chyba wszystkim obcy. Klient czuje się jakby przyszedł nie w porę. Wielki minus dla tego punktu.

Kasia_85

20.07.2012

Inter Consult

Placówka

Poznań, Dąbrowskiego 1B

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu i powiedzeniu "dzień dobry" Pani sprzedawczyni odpowiedziała mi także "dzień dobry". Chwile mogłam spojrzeć na towar po czym zapytano mnie czy w czymś można pomóc. Pani przedstawiła mi kilka modeli towaru którego szukałam i doradziła, który jest lepszy i ładniejszy. Atmosfera w sklepie miła. Ogólnie obługę uważam za bardzo dobrą.

Kasia_85

20.01.2012

Ochnik

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi