Opinie użytkownika (2)

Chcąc dokonać zakupu...
Chcąc dokonać zakupu kurtki typu outdoor (o konkretnych parametrach) jednej z renomowanych marek, która niestety nie ma w Polsce salonu firmowego, a jedynie dystrybutorów, udałam się do Intersportu, który chwali się profesjonalizmem w obsłudze klienta. (liczyłam na fachowe doradztwo jaki model będzie najlepszy dla moich potrzeb, tym bardziej że ceny kurtkek znajdują się w przedziale 400-1500 zł). Niestety, nie tylko przez dłuższy czas nie mogłam znaleźć pracownika Intersportu, który powiedziałby jak należy obchodzić się z alarmem linkowym w trakcie mierzenia kurtki, ale także po znalezieniu odpowiedniej osoby i wskazaniu kurtki nie dowiedziałam się czy ten model będzie odpowiedni dla moich konkretnych potrzeb (kurtka miała być właściwa i dla górskich wędrówek i wypadów na narty narty). Nie dowiedziałam się też jaka jest wytrzymałość membrany kurtki i czym różni się od drugiego, dużo droższego modelu. Brakujące informacje znalazłam na forach internetowych wśród wypowiedzi ekspertów. Mimo niekompetencji obsługi kurtkę zakupiłam kilka dni później z uwagi na korzystną cenę. Szkoda tylko, że odpowiedzi na moje pytania dot. danego produktu nie otrzymałam na miejscu.

Katarzyna_1367

12.04.2010

INTERSPORT

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (24)
Przy okazji realizowania...
Przy okazji realizowania recepty zapytałam o trudno dostępny kosmetyk do pielęgnacji oczu. Farmaceutka mimo że nie pamiętałam pełnej nazwy żelu, natychmiast wprowadziła nazwę producenta do bazy danych i cierpliwie wymieniając wszystkie produkty odnalazła ten właściwy. Zaproponowała zamówienie towaru i odbiór na dzień następny. Dnia 2 kwietnia odebrałam kosmetyk w bardzo korzystnej cenie

Katarzyna_1367

12.04.2010

Słoneczna

Placówka

Kraków, Aleksandry 3

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi