Opinie użytkownika (2)

Sklep zlokalizowany w...
Sklep zlokalizowany w CH, udałam się z zamiarem kupna odkurzacza bezprzewodowego. Model odkurzacza wybrałam poprzez stronę internetową. Po przyjściu do sklepu udałam się w stronę stoiska z drobnym sprzętem agd. Mimo mojego widocznego zainteresowania asortymentem nikt z obsługi do mnie nie podszedł. Po kilku minutach oczekiwania udałam się na poszukiwanie obsługi. Na środku sklepu są stanowiska kasowe, ratalne i kierownika sklepu. przy stanoiwsku kierownika sklepu odnalazłam kilka osób z obslugi, które zajęte były oglądaniem jakiegoś filmiku (podeszłam od tyłu, monitor kierownika był widoczny) i komentowaniem. Spytałam czy ktoś może mi pomóc - usłyszałam, że za chwile ktoś podejdzie. Wróciłam do stoiska agd, po chwili podszedł ktoś z obsługi, poinformowałam, że chcę kupić odkurzacz bezprzewodowy i interesuje mnie model widoczny na wystawie. Pan oddalił się do magazynu, po chwili wrócił z informacja, że jest dostępna tylko jedna sztuka - model z wystawy. W dalszym ciągu byłam zainteresowana. pan udał się do magazynu w celu przyniesienia opakowania. Wrócił po chwili z informacją, że nie ma opakowania i nie może mi sprzedać odkurzacza po czym się oddalił nie czekając na moją odpowiedź. Nie zasugerował innego modelu czy odwiedzin w innym terminie.

Katarzyna_3399

19.08.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (2)
Sklep umiejscowiony na...
Sklep umiejscowiony na osiedlu domków jednorodzinnych. Na drzwiach informacja, że w niedziele czynny do 21 w rzeczywistości czynny do g. 18 - ta informacja widnieje na zwykłej białej kartce.Do sklepu wchodzi się przez drzwi rozsuwane, aby dojść do sali sprzedażowej należy przejść obok stanowiska monopolowego przy którym odbywa się główna sprzedaż i obsługa klientów. Stanowisko kasowe umiejscowione na środku sklepu jest nieczynne. Obsługa nie interesuje się osobami które wchodzą do sklepu, jest zajęta bieżącą obsługą klienta. Pierwszym stanowiskiem jest prasa - bałagan w asortymencie, część gazet podarta. następnie stoisko owocowo-warzywne - niestety nad asortymentem krążą owady, głównie muchy owocówki ale również osy. Warzywa i owoce wyglądają na zwiędnięte. Wąskie przejście do dalszej części sklepu - przejścia nie ułatwia obsługa, która w wąskich alejkach sprząta pułki wykładając towar na ziemię - w efekcie klienci muszą skakać nad towarem leżącym na ziemi i kucającą obsługą. Dobrze zaopatrzone stanowisko ze zdrową żywnością, stanowisko z pieczywem praktycznie puste brak świeżego pieczywa, mizerny wybór pieczywa o przedłużonym terminie do spożycia.Obsługa na stanowisku sery/wędliny niedostępna.Kilkuosobowa kolejka nie przyczynia się do uruchomienia drugiej kasy, obsługa między kasowaniem kolejnych klientów zajmuje sie prywatnymi rozmowami ze znajomymi, którzy stoją z boku co nie daje komfortu np. podczas płatności kartą.Przed sklepem klienci spożywają alkohol.

Katarzyna_3399

19.08.2012

Chata Polska

Placówka

Bydgoszcz, Saperów 73

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi