Opinie użytkownika (4)

W aptece znajdują...
W aptece znajdują się dwa stanowiska obsługi, obydwa były czynne. Wewnątrz panowała przyjemna atmosfera, z pewnością za sprawą wystroju pomieszczenia - ściany w ciepłych kolorach oraz temperatury, która była na odpowiednim poziomie. Po dokonaniu zakupu ( antybiotyku) aptekarka zaproponowała mi inny produkt, który wzmocni organizm poddany kuracji antybiotykowej. Zgodziłam się, ponieważ w propozycji tej nie było nachalności czy natarczywości. Przez cały czas naszej rozmowy aptekarka była życzliwa. Na pożegnanie zapakowała kupione przeze mnie produkty, wręczyła mi torbę i uśmiechnęła się. Jedyne co nie do końca mi się spodobało to to, że druga obsługująca kobieta, zamiast zainteresować się klientem stojącym w kolejce - mną, plotkowała ze starszą panią, którą obsługiwała oraz to, że gabloty były nieoświetlone.

Katarzyna_424

10.12.2008

Dbam o Zdrowie

Placówka

Września, Sienkiewicza 20

Nie zgadzam się (18)
Przed rozpoczęciem internetowego...
Przed rozpoczęciem internetowego konkursu urodzinowego zauważyłam, że między informacjami umieszczonymi na stronie internetowej a regulaminem istniała rozbieżność. Dlatego też napisałam e-maila do Netii w celu wyjaśnienia. Nigdy nie otrzymałam od firmy żadnych wyjaśnień.

Katarzyna_424

02.12.2008

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu sprzedawca, mimo że rozmawiał z osobą, która nie była klientem, od razu mnie zauważył. Poprosiłam go o kabel do drukarki podwójnie ekranowany. Jako że nie jestem dość obeznana w dziedzinie informatycznej zapytałam go co oznacza, że kabel jest podwójnie ekranowany. Sprzedawca udzielił mi zrozumiałej i jasnej odpowiedzi, sprawdził w komputerze parametry kabla. W sklepie było czysto, ekspozycje wystawowe były oświetlone, a szyby ochraniające produkty byly czyste.

Katarzyna_424

29.11.2008

Komputronik

Placówka

Września, Staszica

Nie zgadzam się (33)
Pociąg przyjechał na...
Pociąg przyjechał na stację punktualnie, ruszaliśmy o wyznaczonej w rozkładzie jazdy godzinie. W pociągu było dość zimno, a odczuwany chłód był większy być może dlatego, że siedziałam przy nieszczelnym ( brudnym) oknie. Konduktor który przeprowadzał kontrolę był uprzejmy, podziękował po okazaniu biletu. Czas podróży nie odbiegał znacząco od czasu wskazanego na stronie internetowej z rozkładem jazdy PKP.

Katarzyna_424

28.11.2008

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi