Opinie użytkownika (1)

Chciałam podzielić się...
Chciałam podzielić się moją obserwacją dotyczącą agencji ochrony Juwentus. W jeden z weekendów pojawił się u mnie serwisant firmy twierdząc, że do biura nie wływa sygnał z mojego domu i musi znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy. Ponieważ jest to usterka, której nie widać na monitorze zainstalowanym u mnie w domu, zgodziłam się na skorygowanie usterki. Niestety po naprawie okaało się, że usługa ta jest płatna i firma przyśle mi fakturę. Ponieważ nikt z serwisu wcześniej do mnie nie zadzwonił z informacją o awarii i nie dostałam sygnału o przyjeździe serwisanta, postanowiłam sprawę wyjaśnić. Po pierwsze koszty naprawy powinny być znane klientowi chociaż w przybliżeniu przed naprawą, jeśli takie są, po drugie firma ma obowiązek poinformowania mnie jeśli wysyła do mnie serwisanta. Równie dobrze może być to złodziej, który podaje się za serwisanta. Podjęłam więc negocjacje z serwisem tłumacząc im swoje racje. Wymagało to ode mnie 2 telefonów, ale sprawę załatwiono tak jak należy, czyli zrezygnowano z obciążania mnie kosztami. Reasumując firma Juwentus nie zrzuciła odpowiedzialności na niekompetencje pracownika, ale wyszła z całego konfliktu zachowując dobre wrażenie. Kontynuujemy współpracę.

Katarzyna_672

25.11.2009

Juwentus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi