Opinie użytkownika (1)

W dniu 3.06.2022...
W dniu 3.06.2022 kontaktowałem się w sprawie złożenia reklamacji na jakość obsługi klienta pionu sprzedaży firmy Vectra. Godzinę przed końcem pracy telefon odebrał Pan (dane osobowe usunięte przez administratora), który mimo tego, że zajmuje się kwestiami technicznymi przyjął ode mnie tą reklamację (nie leżało to w zakresie jego kompetencji). Podczas bardzo miłej rozmowy udało się reklamację skutecznie złożyć. Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi tego Pana. Należy mu się co najmniej pochwała, jednak myślę, że premia również.

Klient_6ooJJ

05.06.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
05.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi