Opinie użytkownika (2)

Kiedy moja siostra...
Kiedy moja siostra zatrzasnęła skrytkę bez włożenia do niej paczki, a następnie potwierdziła jej wysłanie (BRAWO) pro forma zadzwoniłam na infolinię chociaż nie spodziewałam się, że uda mi się odzyskać pieniądze za opłaconą etykietkę. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało, że nie dość, że anulują mi tę operację to konsultant, który odebrał był przemiły i bardzo profesjonalny. Nie mówił znudzonym tonem, był bardzo pomocny i sprawny. Oby tak dalej paczkomaty, bo zdecydowanie szanuję was bardziej niż pocztę polską i wszystkich kurierów razem wziętych.

Klient_8P5Y

05.06.2020

InPost

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zanim ktoś podniósł...
Zanim ktoś podniósł słuchawkę usiłowałam się do nich dodzwonić cztery razy. Mam wrażenie, że szybciej odebrałby papież. Kiedy się udało konsultantka wybełkotała swoje imię i nazwisko, a następnie potrzebnych mi informacji udzielała z wielką łaską, aroganckim tonem. Pewnie zarobki lichę, ale trzeba doceniać pracę, zwłaszcza w dobie pandemii.

Klient_8P5Y

05.06.2020

Answear.com

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi