Opinie użytkownika (3)

Sklep sprzedaje towar,...
Sklep sprzedaje towar, którego fizycznie nie posiada i nie ma możliwości jego sprowadzenia! Klient płaci za towar, którego nie otrzyma! Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu o braku dostępności towaru, czas wysyłki przedłuża się.... na końcu klient dowiaduje się, że niestety jego zamówienie nie może zostać zrealizowane, mimo, iż sklep wziął pieniądze za towar ! Sklep przeciąga zwrot pieniędzy, gdzie klient jest zmuszony upominać się o własne pieniądze ! Skandaliczne podejście do klienta, sklep wyłudza pieniądze za produkty, których nie jest w stanie sprzedać. Z daleka od tego sklepu !

Klient_99AsZ

30.05.2023

KOMFORT

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dokonywałem zakupów z...
Dokonywałem zakupów z poziomu aplikacji na telefon. Produkty miały stanowić prezent świąteczny, wiec zależało mi na szybkiej wysyłce. Zamówioną perfumę udało mi się szybko znaleźć wyszukiwarce aplikacji. Sam proces zakupu i płatności również odbył się bez problemu. Dodatkowo otrzymałem kod rabatowy za zakupy przez aplikacje. Wysyłka została przygotowana bardzo szybko, po 3 dniach zamówione produkty były już u mnie. Przesyłka była estetycznie i co ważne bezpiecznie zapakowana, dzięki czemu perfumy nie uległy zniszczeniu w trakcie transportu. Oryginalność perfum nie budziła najmniejszych wątpliwości.

Klient_99AsZ

03.01.2023

NOTINO

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z wcześniej przygotowaną...
Z wcześniej przygotowaną lista zakupów udałem się do placówki Rossmana. Przejrzysty układ produktów bez problemów pozwolił mi odnaleźć rzeczy z mojej listy. Na duży plus zasługuje wizualne wyróżnienie produktów znajdujących się na aktualnych promocjach, dzięki czemu mogłem zapłacić, za moje zakupy mniej niż planowałem, a także znaleźć dodatkowe produkty o których wcześniej nie miałem na uwadze. Ogromny plus za to, iż sklepy Rossmana wyposażone są w dużą liczbę intuicyjnych kas samoobsługowych, co znacznie skraca czas finalizacji zakupów. Jedyny problem jaki napotkałem podczas zakupów to fakt, iż kasa samoobsługowa nie odczytała poprawnie mojej karty lojalnościowej.

Klient_99AsZ

03.01.2023

Rossmann

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Bielska 35

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi