Opinie użytkownika (3)

Kasjer przywitał klienta...
Kasjer przywitał klienta z uśmiechem, co stworzyło pozytywne wrażenie. Transakcja przebiegła sprawnie, co przyczyniło się do zadowolenia klienta. Dodatkowo, kasjer zainicjował rozmowę, sugerując udział w programie lojalnościowym oraz zachęcając do instalacji aplikacji Żabka. Ponadto, zaoferował hot-doga, co wskazuje na inicjatywę w promocji produktów. Sklep prezentuje się schludnie i przyjaznie. Towary są starannie wyłożone na półkach, co ułatwia nawigację klientowi. Sklep mimo małych rozmiarów jest przyjazny wizualnie

Klient_Kthty

15.12.2023

Żabka

Placówka

Warszawa, Anny German 18

Nie zgadzam się (0)
Transakcja przebiegła szybko,...
Transakcja przebiegła szybko, jednak zauważyłem pewne obszary do poprawy. Podczas obsługi nie otrzymałem propozycji uczestnictwa w programie lojalnościowym ani informacji o aplikacji sklepowej. Dodatkowo, brak serdecznego przywitania czy uśmiechu sprawił, że doświadczenie zakupowe wydało się mało osobiste, ponad to kasjerka nie poczyniła kroków do zaoferowania produktów z promocji . Sklep był czysty i przyjemny wizualnie w powietrzu przy pieczywie było czuć woń pieczywa, towar na półkach schludnie ułożony

Klient_Kthty

15.12.2023

Carrefour

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Transakcja przebiegła szybko,...
Transakcja przebiegła szybko, jednak zauważyłem pewne obszary do poprawy. Podczas obsługi nie otrzymałem propozycji uczestnictwa w programie lojalnościowym ani informacji o aplikacji sklepowej. Dodatkowo, brak serdecznego przywitania czy uśmiechu sprawił, że doświadczenie zakupowe wydało się mało osobiste, ponad to kasjerka nie poczyniła kroków do zaoferowania produktów z promocji . Sklep był czysty i przyjemny wizualnie w powietrzu przy pieczywie było czuć woń pieczywa, towar na półkach schludnie ułożony

Klient_Kthty

15.12.2023

Carrefour

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi