Opinie użytkownika (4)

Witryna ogólnie czysta....
Witryna ogólnie czysta. Ekspozycja estetyczna. Nie na wszystkich wyeksponowanych towarach w witrynie sklepowej wywieszki cenowe. Brak wywieszek cenowych na 5 artykułach. Pracownik sklepu /w wieku około 40-45 lat nie był zainteresowany klientem i nie przejawiał chęci jego obsługi, i nie zaproponował żadnego artykułu. W przymierzalni dywaniki-chodniczki dawno nie odkurzane - liczne nitki, które spadły z przymierzanych ubrań, lustro w jednej z przymierzalni brudne - smugi świadczące o niedomyciu lub nie dokładnym dotarciu. Metki cenowe informujące jednocześnie o rozmiarze artykułu /bluzki, sweterków, spódnic/ nieczytelne /nie wszystkie cyfry były "odbite" z jednakową siłą co sprawiało wrażenie, że artykuł jest dużo tańszy np. spodnie dresowe miały wyraźną cenę 19,99, a w rzeczywistości kosztowały 139,99. Pracownik sklepu poinformował mnie jedynie, że wybrane przeze mnie spodnie mają zawyżony rozmiar i to było jedyne zainteresowanie pracownika klientem. Do sklepu weszły jeszcze dwie klientki i również pracownik nie zareagował na ich obecność. Na ladzie kasowej, stała butelka z wodą mineralną, w ogóle lada kasowa nie sprawiała wrażenia uporządkowanej. Ogólnie ciężko trafić do tego sklepu. Mimo, że sklep ma adres Daszyńskiego 4a faktycznie jest przy ulicy Kazikowskiego.

Klient_Ns6L

23.03.2022

Greenpoint

Placówka

Mińsk Mazowiecki, Daszyńskiego 4a

Nie zgadzam się (0)
Przeglądając strony internetowe...
Przeglądając strony internetowe z obuwiem natrafiłam na firmę-sklep internetowy Krzysiek. Wybrałam dwa fasony obuwia, które mi się bardzo podobały, zadzwoniłam do tej firmy, a pan, który się odezwał był bardzo niesympatyczny i odniosłam wrażenie, że wcale nie ma ochoty na udzielenie mi żadnych informacji na temat wybranych przeze mnie fasonów butów jak również w ogóle nie ma ochoty na rozmowę. Nie polecam tego sklepu.

Klient_Ns6L

13.03.2021

Obuwie Krzysiek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
w dniu 11.03.br,...
w dniu 11.03.br, kupowałam pralkę automat. Tak miłej i fachowej obsługi nawet przez infolinię nie spotkałam nigdzie. Panom z obsługi montażowej zamontowanie tej pralki w mojej małej łazience poszło nad wyraz sprawnie. Informacje techniczne dotyczące samej pralki uzyskane od pana, który odebrał telefon na infolinii bardzo kompetentne i pomocne. Jedynie nie poinformowano mnie, że jeśli będę płaciła za zakup gotówką przy odbiorze pralki to będzie doliczona dodatkowa opłata. Kiedyś /około trzech lat temu - to już druga moja transakcja w tym sklepie takiej opłaty nie było/. Mimo wszystko bardzo polecam ten sklep.

Klient_Ns6L

13.03.2021

OleOle.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Takiego bałaganu na...
Takiego bałaganu na sali sprzedażowej dawno nie widziałam. Wywieszki cenowe są umieszczane w miejscach zupełnie przypadkowych lub artykuł, który już został sprzedany i w to miejsce został wyeksponowany inny, ale po sprzedanym artykule pozostała wywieszka cenowa obok znajduje się nowa cena na nowy towar - to myli klienta i powoduje dyskomfort zakupów. Niezależnie od tego obsługa nie umie wytłumaczyć klientowi sposobu rabatowania niektórych artykułów.

Klient_Ns6L

06.03.2021

Biedronka

Placówka

Żagań, Kopernika 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi