Opinie użytkownika (3)

Trafiłem do sklepu...
Trafiłem do sklepu w szczytowych godzinach, na stoisko z warzywami panował porządek, jednak brakowało foliowych woreczków, aby wybrany produkt zapakować. W sklepie panował porządek, jednak w szczytowych godzinach, otwarta jedynie jedna kasa to zdecydowanie za mało. Personel nie zwracał uwagi na prośbę klientów, aby otworzyli drugą kasę, ponieważ czas oczekiwania jest zbyt długi. Otwarte również byly kasy samoobsługowe, jednak czas oczekiwania na personel, gdy występował problem był zbyt długi.

Klient_UACVr

16.01.2023

Biedronka

Placówka

Gdynia, Chylońska 251

Nie zgadzam się (0)
Po połączeniu z...
Po połączeniu z konsultantem, bardzo szybko został mój problem rozwiązany, dzięki czemu nie straciłem dnia na rozwiązanie problemu. Jedynie czas oczekiwania na połączenie z konsultantem trwał zbyt długo, około 20 minut. Konsultant podszedł bardzo profesjonalnie do problemu i w kilku krokach wytłumaczał i rozwiązał mój problem.

Klient_UACVr

16.01.2023

Media Expert

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybko rozwiązany...
Bardzo szybko rozwiązany problem, proste i przejrzyste tłumaczenie odnośnie zalet prowadzenia konta w banku oraz wskazanie przydatnych funkcji z których można korzystać na codzień, np. podłączenie karty do telefonu, aby móc w pełni korzystać z dostępnych ułatwień.

Klient_UACVr

16.01.2023

Pekao SA

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi