To zabawne, że opinie o firmie bardzo często sprawdza się dopiero w momencie nieprzyjemnych doświadczeń. Wielokrotnie moje przesyłki wysyłane były do innych paczkomatów z uwagi na rzekome przepełnienie oryginalnej maszyny. Kilka dni temu jednak, zamiast dostarczyć przesyłkę do paczkomatu, firma zdecydowała się na umieszczenie paczki w zupełnie innej lokalizacji paczko-punktu otwartego w niewygodnym dla mnie terminie przez okres 4 godzin :) Obsługa klienta nie była niestety zbyt pomocna, nie udało się również otrzymać zwrotu za przesyłkę. Dział reklamacji uznał, że paczkomat był niesprawny, chodź zarówno panel jak i skrytki działały prawidłowo. Po przesłaniu zdjęć i filmów działającego paczkomatu wykonanych dzięki uprzejmości innych klientów wraz z prośbą o przesłanie dowodu awarii, Pani Kamila specjalista do spraw reklamacji odpisała, że nie ma takiego obowiązku i nie zwróci poniesionych kosztów. Naprawdę odradzam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.