Opinie użytkownika (1)

Obsługa klienta fatalna....
Obsługa klienta fatalna. W BOK za każdym razem udzielają innej odpowiedzi w tej samej sprawie. Kontakt z opiekunem graniczy z cudem. Od ponad miesiąca próbuje uzyskać aneks do umowy, bezskutecznie, a to wysłali informację zamiast aneksu, a to wysłali aneks ale nie na aktualnym formularzu, paranoja. Prostej sprawy nie można załatwić. Maksymalna Niekompetencja!!! Jakość obsługi na poziomie zero. Dla Fortum najważniejsze jest złapanie klienta a potem niech klient radzi sobie sam gdy zaistnieją jakieś problemy. Nie polecam tej firmy nikomu i ostrzegam każdego przed podpisaniem z nimi umowy.

Klient_YvOld

03.11.2022

Fortum

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
14.11.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozostawienie opinii i udostępnienie danych kontaktowych. Szczegółowe wyjaśnienia przesłaliśmy Państwu mailowo. Cieszę się, że Państwa sprawa jest już załatwiona. Potwierdzamy, że w wyniku naszej pomyłki dostali Państwo nieaktualny aneks do umowy. Wdrożyliśmy odpowiednie rozwiązania, aby takie sytuacje nie powtórzyły się. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi