Opinie użytkownika (1)

Miesiąc czasu czekam...
Miesiąc czasu czekam na przeniesienie numeru. Pracownicy Vectra nie potrafią zrealizować tego zlecenia. Kilka dni mam aktywna kartę sim Vectra, a kilka nie aktywną. Nie mogę nigdzie dzwonić i nikt do mnie dodzwonić się nie może. Nie mogę też korzystać z przesyłu danych. Karta nieaktywna. Złożona reklamacja do sieci Vectra. Pracownicy przyznają,że jest problem po ich stronie i tyle. Brak zaproponowania jakiejs propozycji rekompensaty. Ponadto jestem bardzo niezadowolony z obsługi i realizacji reklamacji. Nie polecam przenoszenia numeru do tej sieci. Strata czasu i nerwów. Codziennie dzwonie na infolinie i słysze, że ktos pracuje nad moja sprawa- to za długo trwa i nie jest to profesjonalne podejście do klienta!

Klient_aE37S

20.12.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
20.12.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi