Opinie użytkownika (2)

Operator zrobił wszystko...
Operator zrobił wszystko by rozwiązać mój problem, podczas awarii nałożyły się inne problemy związane z WIFI, pomógł wybrać mi wolny kanał nadawania WIFI,próbował za wszelka cenę pomoc pomimo ze problem już nie leżak po ich stronie tylko u mnie był, jedyne czego można się doczepić do bot który usilnie próbuje ci pomoc dzwoniąc do nich pomimo ze ty nie chcesz rozmawiać z botem a z konsultantem , trzeba z kilka razy powtarzać się nie połącz mnie z konsultantem, powinni to ulepszyć , bo jest to denerwujące , bot powinien zapytać czy może spróbować ci mówić czy poloaczyc jednak z konsultantem. Polecam operatora klient Dawid o nr ewidencyjnym 56825115

Klient_ej8ql

06.06.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
06.06.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Operator zrobił wszystko...
Operator zrobił wszystko by rozwiązać mój problem, podczas awarii nałożyły się inne problemy związane z WIFI, pomógł wybrać mi wolny kanał nadawania WIFI,próbował za wszelka cenę pomoc pomimo ze problem już nie leżak po ich stronie tylko u mnie był, jedyne czego można się doczepić do bot który usilnie próbuje ci pomoc dzwoniąc do nich pomimo ze ty nie chcesz rozmawiać z botem a z konsultantem , trzeba z kilka razy powtarzać się nie połącz mnie z konsultantem, powinni to ulepszyć , bo jest to denerwujące , bot powinien zapytać czy może spróbować ci mówić czy poloaczyc jednak z konsultantem. Polecam operatora klient Dawid o nr ewidencyjnym 56825115

Klient_ej8ql

06.06.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
06.06.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi