Miałem problem związany z starą umową na kartę SIM z tym właśnie usługodawcą, który postanowiłem rozwiązać przy pomocy infolinii. Zadzwoniłem na infolinie i uruchomił się bot, który dopytywał się o mój problem. Nie było tam opcji, która by pasowała do mojego problemu, więc musiałem trochę się pomęczyć z botem, by połączyć się z konsultantem, co uważam za pierwszy problem w przypadku tej usługi. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie był długi, co jest pozytywnym doświadczeniem, w kontraście do konkurencji, gdzie przyzwyczaiłem się czekać kilka minut na połączenie. Ostatnim etapem była rozmowa z konsultantem. Przebiegła ona bardzo owocnie i wytłumaczono mi jak rozwiązać mój problem. Pan konsultant był bardzo uprzejmy i profesjonalny i ewidentnie posiadał wiedzę w przypadku mojego problemu i umiejętności sprawnego tłumaczenia. Podsumowując jedynym problemem był początkowy bot, który wprowadził mnie w zakłopotanie i wprowadził lekki brak zaufania co do dalszej jakości usługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.