Opinie użytkownika (3)

Poziom sklepu ujawnia...
Poziom sklepu ujawnia się najlepiej w tak niefajnych sytuacjach, jak reklamacja. Sposób (szybkość, informacja zwrotna, itp) załatwienia reklamacji jest wizytówką sklepu i klient nie będzie rozważał, czy sam sklep jako taki ma na to wpływ, czy też nie. Tak na marginesie - jeżeli nie ma wpływu, tym gorzej to o nim świadczy. Poziom informacji o sposobie, w jaki może zostać załatwione zgłoszenie - szczątkowy. Status załatwiania reklamacji niby dostępny, ale w treści: żaden. Czas oczekiwania bardzo długi (usterka tego nie uzasadniała, produkt był ewidentnie do wymiany lub zwrotu pieniędzy). To nie wszystko, ale chyba tyle wystarczy. Opinia ma dotyczyć jakości obsługi, więc wyższej oceny absolutnie dać nie mogę i Euro AGD będę unikał.

Klient_i2cs

16.12.2018

RTV EURO AGD

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (0)
Przetestowana przy okazji...
Przetestowana przy okazji "częściowo internetowego" zakupu (wybór i zapłata przez stronę, odbiór zamówienia osobisty). Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, książki bezpiecznie zapakowane w estetycznym pudełku zabezpieczonym przed uszkodzeniem, personel kompetentny i miły. Dobry system powiadomienia o możliwości odbioru. Tak, jak być powinno.

Klient_i2cs

16.12.2018

Księgarnia Znak

Placówka

Kraków, ul. Kalwaryjska 51

Nie zgadzam się (0)
Przetestowana przy okazji...
Przetestowana przy okazji "częściowo internetowego" zakupu (wybór i zapłata przez stronę, odbiór zamówienia osobisty). Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, książki bezpiecznie zapakowane w estetycznym pudełku zabezpieczonym przed uszkodzeniem, personel kompetentny i miły. Dobry system powiadomienia o możliwości odbioru. Tak, jak być powinno.

Klient_i2cs

16.12.2018

Księgarnia Znak

Placówka

Kraków, ul. Kalwaryjska 51

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi