Opinie użytkownika (2)

W miesiącu maju...
W miesiącu maju przeprowadziłem na własnej osobie proces cesji leasingu samochodu w jednej z firm leasingowych. Byłem osobą przejmującą umowę od innego leasingobiorcy. Cały proces odbywał się zdalnie , jedynie na koniec wymagana była wizyta w placówce i osobiste podpisanie dokumentów. Jako Klient zadowolony jestem z efektu końcowego ale nie z procesu który trwał ponad miesiąc. Osoba obsługująca mnie z ramienia leasingu kontaktowała się tylko drogą elektroniczną i bardzo długo odpowiadała na maile. Nie było możliwości rozmowy telefonicznej lub osobistej. Kilkukrotnie udzielałem odpowiedzi na te same pytania. Reasumując jakość obsługi Klienta oceniam nisko, a proces wydłużony bez uzasadnienia.

Klient_iKT7

03.06.2021

Leasing Polski

Placówka

Łódź, ul. Piotrkowska 132

Nie zgadzam się (0)
W dniu 02.06.2021...
W dniu 02.06.2021 przeprowadziłem wizytę kontrolną w sklepie sieci Żabka w Łodzi na ul.Zakładowej. W pierwszej kolejności moją uwagę zwrócił nieporządek przed sklepem. Przy wejściu stały puste palety po dostawie towaru i worki ze śmieciami. Po wejściu do sklepu powiedziałem „Dzień Dobry”. Pani kasjerka była oparta wówczas o ladę kasową, czytała coś w telefonie i nie odrywając wzroku od telefonu odpowiedziała „Dobry”. W sklepie panował jeszcze nieporządek po dostawie, na podłodze było dużo śmieci t.j folii i pudeł i towarze. Jeden z pracowników układał towar na półki i zanosił do magazynu i nie reagował na moją obecność. Półki były pełne towaru, ale zauważyłem że były brudne . W części nabiałowej widoczny rozlany zaschnięty jogurt. Przy kasie poprosiłem kawę. Kasjerka obsłużyła mnie miło, pytała o jakąś aplikację której nie posiadam. Dostałem kubek i podszedłem do kawomatu. Kawomat był brudny, widoczne plamy spienionego mleka i rozsypane ziarna kawy. Po zrobieniu kawy pożegnałem się i wyszedłem ze sklepu. Nikt mi nie odpowiedział.

Klient_iKT7

03.06.2021

Żabka

Placówka

Łódź, ul. Zakładowa 68

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi