Opinie użytkownika (3)

Zawsze na czas
Zawsze na czas

Klient_k92Wn

18.07.2023

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kino domowe popsuło...
Kino domowe popsuło się nienaprawialnie zaraz po gwarancji. YouTube w smart tv zgineło po upływie około 5 lat bo wygasł okres dostępu który nie był bezterminowo.

Klient_k92Wn

13.07.2023

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w Lidlu obsługa nie zwraca uwagi na klienta, jest mało pomocna bo cały czas zabiegana, po dojściu do kasy klient jest przymuszany werbalnie do korzystania z samobsługi, co tworzy mało przyjazną atmosferę.

Klient_k92Wn

07.07.2023

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi