W dniu dzisiejszym stałam przed wyborem płytek, w związku z tym pojechłam między innymi do sklepu Leroy Merlin. Jakość obsługi kompletnie niezadowalająca ponieważ po pierwsze staliśmy chyba z pół godziny na dziale i nikt do nas nie podszedł, po drugie jak już sama poszłam do pana który w tym czasie wykonywał pracę na komputerze - cichym niezbyt wyraźnym tonem odpowiadał na moje pytania (brzmiało tak jakby miał zaraz zasnąć a ja mu przeszkodziłam). Pracownik niczego nie zaproponował ani nawet nie był przejmująco miły. Patrząc po kątem obsługi nic nie chciałoby mi się kupić w tym sklepie tak jak temu panu nie chciało się mnie obsłużyć. Przykre....
Od jakiegoś czasu próbuję wybrać płytki do mojej łazienki, byłam w wielu miejscach jednak muszę przyznać że obsługa z jaką miałam okazję spotkać się w tej firmie była naprawdę rewelacyjna: pracownik zawsze zauważa klienta (sprawdziłam na różnych działach i w różnych dniach). Pracownicy którzy tego dnia mnie obsługiwali byli naprawdę bardzo sympatyczni, uśmiechnięci, odpowiadali z cierpliwością na milion moich pytań. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
Moja ocena to 5+! Do Castoramy w dniu dzisiejszym poszliśmy z mężem, chcąc kupić szlifierkę. Oglądaliśmy różne modele i w ciągu dwóch minut podszedł sprzedawca z chęcią pomocy - odpowiedział na kilka naszych pytań i zaproponował inny model. Nie było problemu z szukaniem obsługi, pracownik poinformował nas również jak wygląda reklamacja - tak więc w ciągu kilku minut otrzymaliśmy wszystkie informacje, które były nam potrzebne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.