Opinie użytkownika (2)

Z firmą UPC...
Z firmą UPC miałem styczność wcześniej- w moim rodzinnym domu rodzice korzystali i dalej korzystają z usług internetowych i kablówki tej firmy. Studia sprawiły, że musiałem zmienić miejsce zamieszkania (Wrocław), a stancji na której mieszkam żyły też 4 inne osoby,w różnych pokojach. Potrzebny był nam internet, w tym wypadku najlepszym wyjściem byłby oczywiście internet bezprzewodowy- nie chcieliśmy w przedpokoju małej elektrowni z kablami biegnącymi we wszystkich kierunkach. Tak więc zamawiamy! Pierwsze skrzywienie nastąpiło, gdy dowiedziałem się, że Panowie instalatorzy przyjadą z Katowic. No niby drugi koniec Polski to nie jest ale zawsze myślałem, że Wrocław to duże miasto... No nic, czekamy kilka dni (5 ?), Panowie ładnie zadzwonili kiedy mniej więcej u Nas będą. W końcu przyjechali. Pierwsze wrażenie? Kiepskie, raczej charyzmatycznymi bym ich nie nazwał, no ale nie mają mi się podobać, powinni zrobić to, do czego zostali najęci. Panowie wchodzą do mieszkania, pierwsze co mówią-" Router nieważne gdzie będzie stał, najlepiej w przedpokoju, internet i tak będzie bezprzewodowy, więc stąd każdy w mieszkaniu będzie go łapał". Ok, to do dzieła. Panowie robią, robią, robią...a w sumie to jeden Pan, z drugim w międzyczasie podpisałem umowę w kuchni. Po ok. 15 minutach instalacji Panowie stwierdzili, że jednak internet ten nie będzie bezprzewodowy (!). Zaproponowali (narzucili?) więc internet na kabel. No ok, niechże już w końcu będzie ten internet. Teraz udało im się to zrobić w niecałe 5 minut. Co lepsze, kabel musieliśmy sobie kupić i podłączyć SAMI ale widząc minę moją i mojego lokatora, coś pomruczeli pod nosem i jeden łaskawie zszedł na dół do auta po 1 kabel (jak na 4 osoby w mieszkaniu to prawie się kalkuluje...). No nic, umowa podpisana, internet fajnie, szybki, 25MB, tylko kabel jeden. A 90zł na miesiąc płacić muszą 4 osoby. Mało tego, zmiana na internet bezprzewodowy wymaga ponownego zadzwonienia do siedziby gdzieś w Katowicach i czekania kilku dni aż Panowie przyjadą. Podsumowując: zawierając umowę z UPC radzę dokładnie się jej przyjrzeć i wcześniej patrzeć na ręce osobą, które umożliwiają nam korzystanie z usług.

Krzysztof_665

28.12.2009

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (34)
Rozmowa z konsultantem-...
Rozmowa z konsultantem- miłe i optymistyczne podejście do klienta, ogromna fachowość, zdecydowanie można liczyć na dobrą radę. Obsługa, na tematy związane z instrumentem (perkusja), odpowie na niemalże każde pytanie. Towar wysyłany w szczelnych i dobrze zamkniętych paczkach. Do adresata dochodzi błyskawicznie (otrzymany po 2 dniach roboczych!). Łatwość i wiele dróg kontaktu- osobiście, telefonicznie, przez internet. Zawsze można spodziewać się odpowiedzi na ten kontakt.

Krzysztof_665

28.12.2009

Drumcenter

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 130-134

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi