Opinie użytkownika (2)

Rozmowa telefoniczna z...
Rozmowa telefoniczna z pracownikiem z biura likwidacji szkód przebiegła w profesjonalny sposób. Po podaniu przeze mnie danych związanych z likwidowaną szkodą i wysłuchaniu zadanych pytań, pracownik wyjaśnił mi w sposób akceptowalny dla laika zasady dalszego postępowania, cierpliwie wysłuchał kolejnego pytania na które także konkretnie i na temat odpowiedział. Z jakości obsługi jestem zadowolona.

Kupon

27.09.2011

UNIQA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Miejscem badania jest...
Miejscem badania jest stacja paliw PKN Orlen, przy ul. Sienkiewicza. Na podjeździe panuje porządek. Przy dystrybutorach dostępne są jednorazowego użytku rękawiczki a także wiaderko z czystą wodą oraz ściągaczką do mycia szyb. Do dystrybutora LPG podchodzi i pomaga pracownik stacji i przy okazji poleca paliwa Verva. Obsługa przy kasie sprawna z zachowaniem form grzecznościowych, zapytanie czy życzę sobie fakturę, pytanie o kartę Vitay. Z obsługi jestem zadowolona, czego z kolei nie mogę powiedzieć o cenach. Art. motoryzacyjne i spożywcze w tym także alkohole są znacznie droższe niż w innych sklepach, natomiast ceny paliw kształtują się konkurencyjnie w stosunku do innych stacji.

Kupon

27.09.2011

ORLEN

Placówka

Żnin, u. Sienkiewicza 3

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi