Opinie użytkownika (3)

Lokalizacja sklepu bardzo...
Lokalizacja sklepu bardzo dobra, właściwie na przeciwko wejścia. Sklep nie dużych rozmiarów. Witryna sklepowa czysta. W sklepie dwie, ubrane w białe bluzki, uśmiechnięte panie. W samym środku sklepu jak i w gablotach nienaganny porządek, światła ustawione tak że wszystko błyszczy. Rozejrzałem się chwilkę, po chwili podeszła do mnie uśmiechnięta sprzedawczyni i zapytała w czym może pomóc. Interesował mnie konkretny pierścionek, miałem przy sobie inny który miał służyć za wzór. Sprzedawczyni popatrzyła, oceniał rozmiar (jak się później okazało bezbłędnie), założyła białe rękawiczki, wyjęła pudełko z pierścionkiem i zaprezentowała go, przy specjalnie do tego wyznaczonym stanowisku. Alternatywnie zaprezentowano mi ten sam pierścionek w innym kolorze. Sprzedawczyni wyjaśniała z jakich materiałów są wykonane poszczególne części pierścionka i zaproponowała dodatkowo naszyjnik. Po krótkiej chwili zdecydowany na pierścionek poprosiłem o zapakowanie. Finalizacja transakcji przebiegła bardzo szybko. Otrzymałem paragon, certyfikat zapakowane w firmową torebkę. Pracownik w bardzo kulturalny sposób pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty.

Loot

17.03.2010

Swarovski

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (20)
Właśnie wróciłem ze...
Właśnie wróciłem ze stacji na której dość często tankuję gaz do samochodu. Odwiedzam ich dość systematycznie co jakieś 4 dni. Zauważyłem że pracuje tam łącznie 7 osób (po 2 na zmianie) i pomagający im od czasu do czasu (chyba jakiś kierownik). Miejsce do tankowania gazu jest umiejscowione z prawej strony głównego budynku troszkę na uboczu, nie dziwi więc fakt, że trochę trzeba czekać aż ktoś podejdzie do dystrybutora. Mnie osobiście w przeciągu roku zdarzyło się już 4 razy odjeżdżać ze stacji ponieważ po około 4-5 minut nikt nie zechciał mnie obsłużyć, bądź po prostu mnie nie zauważono. Tak czy inaczej musiałem jechać na położoną 150 metrów dalej,prywatną stację. Wśród 7 osobowej obsługi jest Pan któremu już po raz drugi zdarzyło się zatankować auto do pełna mimo iż poprosiłem zatankować w jednym przypadku za 30, w drugim za 20. Raz nie miałem tyle gotówki więc wytłumaczyłem że muszę podjechać do domu i dowieźć ewentualną różnicę. W związku że to był jego błąd i dość często u nich tankuje, nie było problemu z dowiezieniem pieniędzy. Po podejściu do kasy zostałem obsłużony już przez inną osobę. Zapytała o kartę na punkty, czy życzę sobie fakturę, zaproponowała redbula. Kiedy płaciłem różnicę, Pan "przelewacz" stał obok i nawet nie usłyszałem słowa przepraszam. Podziękowałem i wyszedłem! W odpowiedzi usłyszałem od obojga z nich "do widzenia"

Loot

05.03.2010

LOTOS

Placówka

Żuromin, Lidzbarska 38/40

Nie zgadzam się (14)
Chciałem się podzielić...
Chciałem się podzielić informacjami na temat obsługi klientów a także łatwość i czytelność przekazywanych informacji przez niżej wymienione kanały czyli: internet, mLinia. Jeśli chodzi o mLinię jedynym zastrzeżeniem może być czas oczekiwania na rozmowę (w jednym przypadku ok. 1 min. w innych 3 min.) ale to obecnie chyba problem wszystkich firm wykorzystujących ten kanał sprzedaży. Dzwoniłem do nich kilkukrotnie, dlatego pokuszę się o porównanie dwóch rozmów, przy czym zaznaczę że różniły się tylko 1 rzeczą. W obydwu przypadkach konsultantki grzecznie, bardzo wyraźnie się przedstawiły. Zapytały mnie " w czym mogą pomóc"? Oczywiście padały inne pytania do każdej z nich. W odpowiedzi od dwóch konsultantek otrzymałem jasne odpowiedzi na pytania przy czym miałem wrażenie że jednej z nich bardziej się spieszy do do zakończenie rozmowy, jakby płacono jej za ilość odebranych rozmów. Druga natomiast do końca była bardzo miła uprzejma, nawet zapytała (w bardzo uprzejmy sposób) dlaczego dzwonię, czy zamierzam otworzyć u nich rachunek, podała w jaki sposób to zrobić. Przejdźmy do strony internetowej: jest dość przyjazna dla oka. Kolor biały pozwala odczuć taki spokój, standard, natomiast czerwony ma przykuwać uwagę najbardziej istotnych tytułów. Bardzo czytelnie wyszczególnione regulaminy. Formularze jakichkolwiek wniosków są dość łatwe do wypełnienia.

Loot

05.03.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (17)
06.11.2021
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie w imieniu całego zespołu mLinii mBanku, chciałbym Panu bardzo podziękować, że zechciał Pan podzielić się z nami swoimi wrażeniami na temat naszej obsługi oraz strony internetowej. Każda opinia wyrażona przez Naszych klientów jest dla nas bardzo cenną informacją, dzięki której możemy określić, co jeszcze musimy zrobić aby nasze usługi i sposób ich oferowania trafiały w potrzeby Naszych klientów i były dla Nich źródłem satysfakcji. Pragnę Pana poinformować, że na bieżąco monitorujemy natężenie połączeń z mLinią i staramy się reagować na nie tak, aby czas oczekiwania na kontakt z konsultantem był jak najkrótszy. Również pragnę Pana zapewnić, że nadrzędnym celem, jaki przyświeca naszym konsultantom jest jakość obsługi. Mamy jednak na uwadze fakt, aby szanować czas naszych klientów dlatego staramy się tak szkolić naszych pracowników aby sprawnie potrafili realizować dyspozycj e naszych Klientów nie dłużej niż to jest konieczne. Cieszy nas fakt, że strona internetowa mBanku spotkała się z Pana uznaniem. Pozdrawiam Jacek Karasiński mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi