Opinie użytkownika (3)

W dniu 19-07-2009...
W dniu 19-07-2009 zakupiłam kabinę prysznicową wraz z głębokim brodzikiem. Podczas wystawiania faktury w Punkcie Informacyjnym przystawiono pieczątkę dotyczącą terminu odbioru zakupionego towaru (5 dni). W związku z powyższym nie spiesząc się 24-07-2009 zorganizowałam transport i podjechałam do magazymu w celu odebrania zakupionego towaru. Po 45 minutach oczekiwania straciłam cierpliwość i od magazyniera zażądałam zwrotu niezrealizowanej faktury ( otrzymalam ją z sugestią, że towaru nie ma na magazynie), a następnie udałam się do Punktu Informacyjnego po zwrot gotówki. Niezadowolona i zdegustowana tak długim oczekiwaniem otrzymałam informację od pracownicy Punktu Informacyjnego, że towar czeka na magazynie tylko mnie zabrakło. Udałam się więc ponownie na magazyn, a tam próbowano mi wydać kabinę z hartowanego szkła w nieoryginalnym rozdartym opakowaniu, a brodzika nadal nie było. Nawet nie chciałam już sprawdzać czy elementy są zażądałam zwrotu gotówki. Na potwierdzenie nie otrzymałam, żadnego dokumentu. Zupełnie inaczej oceniłabym jakość obsługi w momencie otrzymania informacji zwrotnej z magazynu (max. po 15 minutach), że opakowanie z kabiną szklaną jest uszkodzone a brodzika nie ma na magazynie. Nie przeczą, że ocena nosi znamiona emocjonalne.

MAGDALENA_652

27.07.2009

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (29)
Podczas zakładania ROR...
Podczas zakładania ROR p. Opalach wykazała się rozległą wiedzą i uzyskałam pełną informację dotyczącą opłat i korzyści płynących z założenia rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego. Dodatkowo pracownica zachęcała do korzystania z innych usług będących w ofercie banku. W swoich poczynaniach była skrupulatna, odpowiedzialna i nienachalna co sprawiło, że jako klient poczułam się doceniona. Niestety w banku są duże kolejki i wiele osób jest niezadowolonych (co obserwowałam podczas oczekiwania ok. 3-5 minut)

MAGDALENA_652

22.07.2009

PKO BP

Placówka

Olsztyn, Pieniężnego 8

Nie zgadzam się (25)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas zakupów płyty...
Podczas zakupów płyty CD-R zostałam obsłużona sprawnie, efektywnie, Jedyny mankament obsługi dotyczył braku propozycji sprzedawcy co do opakowania płyty, aby się nie porysowała przed zapisem.

MAGDALENA_652

22.07.2009

Vobis

Placówka

Olsztyn, Aleja Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi