Opinie użytkownika (5)

Podczas swoich zakupów...
Podczas swoich zakupów 12.10.2013 w nowootwartej Galerii Katowickiej mieszczącej się w samym centrum Katowic byłam świadkiem bardzo słabej obsługi w salonie jubilerskim "W. Śliwiński". Moim celem było kupienie czegoś ładnego na prezent urodzinowy dla mojej znajomej. Salon "W. Śliwiński" prezentował się dobrze, zauważyłam spory wybór ładnej biżuterii oraz kilka modeli zegarków. W chwili kiedy weszłam do salonu nie zostałam zauważona przez personel sklepu ani przez nikogo przywitana. W salonie przebywała tylko jedna klientka, która kupowała biżuterię a cała trzyosobowa obsługa salonu towarzyszyła jednej Pani, która zdecydowała się kupić biżuterię. Miałam wrażenie, że personel salonu jest miły i pomocny tylko dla klientów kupujących. Stałam dłuższą chwilę przy ladzie i nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą. Najbardziej zaskoczył mnie fakt kiedy zobaczyłam jednego z Pracowników jedzącego gofra z bitą śmietaną na salonie. Po chwili wyszłam z salonu z ogromnym niesmakiem. Odchodząc pożegnałam się ale niestety po raz kolejny nie zostałam zauwazona ani usłyszana przez obsługę. Myślę, że w przyszłości wybiorę się do konkurencyjnego salonu jubilerskiego.

Małgorzata_1695

26.11.2013

W. Śliwiński

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (5)
Podczas moich sobotnich...
Podczas moich sobotnich zakupów w sklepie detalicznym "Biedronka" byłam świadkiem nagannego zachowania jednej z pracownic pracującej w wymienionym przeze mnie sklepie. Wybrałam się na większe zakupy do jednego z moich ulubionych sklepów. To właśnie w tej "Biedronce" dotychczas mogłam odnaleźć interesujące mnie rzeczy w dobrej cenie. Podczas zakupów zauważyłam pracownicę, która wózkiem paletowym przewoziła sterty towaru przy czym była bardzo nie miła dla klientów. W pewniej chwili wraz z pracownicą spotkałyśmy się w jednej z alejek sklepu. Stałam obok i czekałam aż pracownica ominie mnie wózkiem paletowym co wydawało mi się całkiem realne ponieważ alejki sklepu były dość szerokie. Pracownica w sposób niesympatyczny powiedziała abym przeszła do drugiej alejki i w ten sposób ominęła wózek paletowy. Następnie usłyszałam jak pracownica krzyczała na innych klientów aby nie wchodzili jej w drogę gdy pracuje. Wszyscy klienci byli oburzeni zachowaniem pracownicy. Tego dnia nie udało mi się zrobić zakupów. Odłożyłam pusty koszyk i wyszłam ze sklepu.

Małgorzata_1695

02.10.2012

Biedronka

Placówka

Jaworzno, Pocztowa 1

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo pozytywnie...
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona po wizycie w salonie fryzjerskim Cudni . Dzień przed wizytą bardzo mi zależało aby umówić się na zrobienie fryzurki już następnego dnia. Dzwoniałam do wielu salonów fryzjerskich, które z powodu braku miejsc niestety odmawiały mi. Miałam wrażenie, że obsługa salonów nie sprawdzała w notatniku aby upewnić się czy na pewno wszystkie miejsca są już zarezerwowane dla innych klientów, od razu słyszałam negatywne dla mnie odpowiedzi. Zadzwoniłam do salonu "Cudni" i również usłyszałam przez telefon, że od samego rana mają już komplet klientów i niestety nie uda się zrobić dla mnie rezerwacji. Pani, która rozmawiała ze mną przez telefon robiła wszystko, żeby jednak przyjąć mnie .Słyszałam w jaki sposób rozmawiała z fryzjerkami, zachowywała się w taki sposób jakby chciała pomóc swojej najlepszej znajomej i z ogromnym zaangażowaniem wymyśliła, że z dobrą organizacją fryzjerek będzie możliwe abym podeszła do nich na uczesanie. Tak też się stało. Fryzjerka równocześnie zajęła sie klientką, która zapisana była przede mną i mną samą. Kiedy inna Pani siedziała z lokami na głowie pod suszarką znalazł się czas dla mnie. Fryzjerka mimo sporej ilości klientów zajęła się moją fryzurą. Cały czas była dla mnie bardzo miła, nie zauważyłam , żeby z mojego powodu była zdenerwowana, bo w końcu przyjęła mnie mimo braku wolnych miejsc. Fryzjerka wykazała się ogromnym profesjonalizmem. Dbała o moje samopoczucie .W miły sposób prowadziła ze mną rozmowy, zaproponowała mi coś do picia .Z fryzury byłam bardzo zadowolona. Nie pamiętam kiedy w tak miły sposób byłam obsłużona przez zakład fryzjerski. W przyszłości zdecydowanie odwiedzę jeszcze ten salon.

Małgorzata_1695

06.08.2012

Cudni

Placówka

Katowice, Barbary 13

Nie zgadzam się (0)
Od roku uczęszczam...
Od roku uczęszczam na kurs języka angielskiego do szkoły EMPIK SCHOOL w Katowicach. Jestem bardzo zadowolona z zajęć. Szkoła ma wspaniałych lektorów, którzy wykazują się chęcią nauczania i robią to w bardzo profesjonalny sposób. Bardzo chetnie polecam tę szkołę swoim znajomym ale zawsze zaznaczam jedną rzecz, którą najchętniej zmieniłabym w tej szkole. Problem dotyczy organizacji szkoły. Podczas minionego roku doświadczyłam wielu takich sytuacji. Ostatnia miała miejsce 17.05.2012 .Na zajęcia udałam się do sali, w której zawsze odbywał się kurs. Sala była zapełniona moją pięcio osobową grupą ale lektorka nie pojawiła się. Okazało się, że czekała na nas w innej sali a my nie wiedzieliśmy ,że zajęcia odbędą się gdzieś indziej. Tym sposobem straciliśmy 20 minut nauki. Nikt z sekretariatu nie poinformował nas o takiej zamianie sal. Zaistniała sytuacja mogłaby być dla mnie nawet zrozumiała gdyby miała miejsce pierwszy raz ale niestety doświadczyłam jej już wielokrotnie.

Małgorzata_1695

22.05.2012

Empik School

Placówka

Katowice, 3 Maja 11

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj wybrałam się...
Wczoraj wybrałam się na zakupy do centrum handlowego Silesia City Center w Katowicach. Moim priorytetem był zakup letniego obuwia w sklepie Heavy Duty. z Zewnątrz sklep wydaje się skromnie zaopatrzony ale do tej pory znajdowałam w nim coś dla siebie. Byty jakościowo są bardzo dobre i względem jakości niedrogie. Bardzo rażącym dla mnie czynnikiem w tym sklepie jest jakość obsługi. Sprzedawca sprawia wrażenie jakby nie zalezało mu na sprzedaniu towaru. którym dysponuje sklep. Wczorajsze zachowanie pracownika sklepu bardzo mnie zaskoczyło kiedy do sprzedawcy zadzwonił telefon komórkowy a pracownik odebrał telefon i wyszedł na zaplecze aby spokojnie porozmawiać. Zostałam w sklepie sama i tak zostałam przez około szaściu minut. Nie mogłam w tym czasie liczyć na pomoc albo nawet o poproszenie właściwego rozmiaru do zmierzenia. Takie zachowanie zadziałało na mnie bardzo zniechęcająco. Upatrzyłam sobie bardzo fajne buty ale niestety nie miałam okazji nawet ich zmierzyć. Na szczęście dzisiaj udało mi się znaleźć całkiem fajne buciki w sklepie konkurencyjnym.

Małgorzata_1695

22.05.2012

Heavy Duty

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi